توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

حجت الاسلام بلند نظر مطرح کرد؛

نقش بانوان در مقابله با آسیب های اجتماعی

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

نقش بانوان در مقابله با آسیب های اجتماعی

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام سید محسن بلند نظر صبح شنبه در اولین هم اندیشی بانوان فرهیخته اسلامشهر طی سخنانی خواستار هم افزایی و اجماع با بانوان در جهت رصد آسیب های اجتماعی و چاره اندیشی برای آن ها شد و گفت: هر یک از بانوان مبلغ خود یک مشاور فرهنگی و دینی هستند و باید در خصوص آسیب های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هم اندیشی کنند و برای مباحث اعتیاد، استعمال دخانیات، طلاق و ... چاره اندیشی کنند.

وی خواستار برنامه ریزی و هم دلی و اتحاد در جهت به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی شد و افزود: باید با برنامه ریزی و تعریف چشم انداز برای اقدام موثر در این جهت گام برداشت، متاسفانه ما مشکل برنامه ریزی، دوراندیشی و زمان بندی داریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر با اشاره بر اهمیت نقش دین در سلامت فرد و جامعه گفت: دوری از دروغ، پرهیز از رباخواری و دیگر گناهان، باید برای مردم تبیین شود، همه ما در قبال فرهنگ دینی جامعه مسئولیت داریم، متاسفانه دشمن به خوبی توانسته از نقاط ضعف فرهنگی ما استفاده کرده و در برخی موارد موفق باشد.

بلند نظر کارکرد خانواده و جامعه را در ترویج عفاف و حجاب در جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: باید تحصیلات مبلغات بال رفته و محتویات جلسات وعظ غنی سازی شود.

وی خواستار ایجاد انگیزه برای حضور بیش از پیش جامعه هدف به سوی دوره های آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی شد و گفت: متاسفانه تعامل دستگاه ها و ادارات فرهنگی با یکدیگر کم است، باید قبول کنیم، بازخورد اقدامات فرهنگی ما در جامعه ضعیف است، می بایست از ظرفیت هیئات مذهبی، مادحین و وعاظ برای رسیدن به اهداف فرهنگی بهره برداری کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر بانوان را ظرفیت مناسبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی دانست و گفت: امروز یک سری مشکلات متوجه جامعه دینی ما است، متاسفانه ما در بسیاری از حوزه ها شاهد به حداقل رساندن کارکرد مسائل دینی هستیم، که باید این ضعف ها برطرف شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت