توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

5 آذرماه؛

گرامیداشت یادواره شهدای دانشجو برگزار شد

مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور تهران جنوب روز 5 آذرماه 1397 با حضور دکتر زمانی ریاست دانشگاه و دیگر مسئولان برگزار و در پایان از خانواده شهدای مدافع حرم این دانشگاه با اهدای لوح تقدیر شد.

گرامیداشت یادواره شهدای دانشجو برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب؛ دکتر محمدرضا زمانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور در مراسم یادواره شهدای مرکز تهران جنوب ضمن اشاره به تاریخ تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در روزهایی آغازین پیروزی انقلاب اسلامی برای انسجام نیروهای نظامی ، امنیتی و نیز مقابله با استکبار که به پش قراولی صدام به کشور حمله کرده بود، بسیج تشکیل شد، مردم با بسیج به میدان آمدند و با تلاش، وحدت، انسجام و از خودگذشتگی موانع را پشت سرگذاشتیم و انقلاب ما تثبیت شد.
وی تصریح کرد: امروز هم بسیج در میادین مختلف حضور دارد، نه فقط در بحث دفاع نظامی که در بخش های فرهنگی و اقتصادی نیز حضور دارد، امروز شکل جنگ تغییر کرده است و جنگ امروز اعتقادات و باورها را هدف گرفته است. جوانانی که در مکتب بسیج رشد کرده اند یقینا می توانند راهکارهای مقابله ای جدید معرفی نمایند.
دکتر زمانی افزود: دانشگاه پیام نور افتخار می کند که تعداد قابل توجهی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه عضو تشکل بسیج هستند که با جدیت جهت پیشرفت کشور تلاش می کنند.
رییس دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در دانشگاه پیام نور یک گستره ملی دارد بیان داشت: اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور گستره فرهنگی و ملی دارند و همه با هم هم صدا هستند.

دکتر زمانی از برگزاری همایش تبیین اندیشه های دفاعی رهبری با مشارکت دانشگاه پیام نور خبر داد گفت: از همه نهاد ها، سازمان ها و بخش هایی که در زمینه مسائل فرهنگی و اعتقادی فعالیت می کنند حمایت می کنیم.

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر را موجب ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری دانست و گفت: ذکر یاد و خاطره شهدا موجب می شود بدانیم موقعیت و امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی این بزرگ مردان هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان ابراز امیدواری کرد: با تفکر و روحیه بسیجی، بتوانیم ایثار، مقاومت و امید را در میان نسل جوان کشور پرورش دهیم و ضمن بررسی مشکلات موجود، راهکارهای موثری را برای برون رفت از چالش های موجود کشور ارائه کنیم.

‍ مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور :
استفاده از توان علمی اساتید در شناخت و حل مسائل کشور
دکتر پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به لحاظ داشتن اساتید مجرب و توانمند در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: دانشگاه پیام نور می تواند با استفاده از ظرفیت های اساتید بسیجی در جهت شناخت و حل مسائل کشور گام برداشته و نقش خود را در جریان انقلاب ایفا کند.
وی افزود: بسیج تشکل آرمانی امام (ره) است که با هدف حفظ انقلاب و کشور تشکیل شد و تا به امروز نیروهای بسیج توانستند موجب سربلندی و سرافرازی کشور در تمامی عرصه ها باشند.
دکتر پارسا وظیفه اساتید بسیجی را در برهه حساس کشور بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: مبنای کار بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور این است که مسائل و مشکلات کشور را شناسایی کند و از توان علمی اساتید برای حل آنها بهره مند شود.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور تهران جنوب امروز 5 آذرماه 1397 با حضور دکتر زمانی ریاست دانشگاه، دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، دکتر پارسا مسئول بسیح اساتید دانشگاه پیام نور و دیگر مسئولان برگزار و در پایان از خانواده شهدای مدافع حرم این دانشگاه با اهدای لوح، تقدیر شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت