مصرف روزانه آب توسط شهروندان استان تهران

معرفی «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار تهران

قهرمانی پارا دوچرخه سواری بانوان در استان تهران

معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

سه شنبه 1403/08/01

امامی امین عنوان کرد؛

تقویت تفکر بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی

امام جمعه موقت ورامین گفت : تفکر بسیج در 40 سال گذشته دشمن را در رسیدن به هدف نابودی نظام اسلامی ناکام گذاشته و آمریکا و اسرائیل غاصب را در مواضع خصمانه خود زمین گیر کرده است.

تقویت تفکر بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به آغاز هفته بسیج و سالروز تأسیس این نهاد انقلاب در 5 آذر 58 به فرمان امام راحل افزود: امروز فرهنگ بسیج حرکت شتابنده خود را از مرزهای کشورفراتر برده و باعث شده تا دشمنان اسلام در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، فلسطین، بحرین، نیجریه و یمن در چپاول اموال ملت ها ناکام بمانند.
وی گفت : تفکر بسیجی رمز مقاومت و سربلندی ملت های آزادیخواه جهان است ، در کشور نیز هر زمان این تفکر حاکم گردید ، نظام به موفقیت دست یافت و هر گاه که به آن بی توجهی صورت گرفت ، از هدف و مقصد دور شدیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: حال که بسیج توانسته کارآمدی خود را نه فقط دردوران هشت سال دفاع مقدس بلکه در عرصه های مختلف به اثبات رساند بجاست تا این تفکر در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز حضور بیشتری داشته باشد تا توطئه اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام این بار نیز ناکام بماند.
محمودی افزود : امروز در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند تفکر بسیج و تکیه بر توان این نیروی عظیم مردم هستیم تا در کارها گشایش حاصل شود.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه حمل و نقل گفت: امروز زیرساخت های راه و جاده در شهرها و دورافتاده ترین مناطق روستایی فراهم شده و سرعت حمل کالا و مسافر از طریق فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی با سرعت بی سابقه ای انجام می شود.
وی از افزایش 6 برابری کل راه های کشور و رسیدن آن از 46 هزار کیلومتر در سال 57 به 280 هزار کیلومتر طی سال های اخیر، افزایش 500 برابری راه های آسفالت روستایی از سال 57 تا 95، دستیابی به دانش فنی ساخت واگن لوگوموتیو در کشور و افزایش تعداد فرودگاه های کشور از 32 به 54 فرودگاه از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی یاد کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

تهران رسانه | تفاهم نامه ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم منعقد شد.

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

تهران رسانه | فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت