سرانه مدرسه سازی در استان تهران

مصرف روزانه آب توسط شهروندان استان تهران

معرفی «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار تهران

قهرمانی پارا دوچرخه سواری بانوان در استان تهران

سه شنبه 1403/08/01

مدرسه رسانه؛

سرانه مدرسه سازی در استان تهران

تهران رسانه | سرانه مدرسه سازی استان تهران از ۴.۶ به ۵.۱ رسیده است.

سرانه مدرسه سازی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به خدمات استاندار این استان طی دو سال تصدی گفت: سرانه مدرسه سازی استان تهران طی دو سال اخیر از ۴.۶ به ۵.۱ رسیده است.

سید عباس جوهری پیش از ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار تهران که با حضور وزیر کشور، رؤسای دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان در سالن وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که توفیق داشتیم در دوران خدمت در محضر رئیس جمهور شهید و استاندار «بقیة السیف» و جهادی باشیم که با همه وجود در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی بودند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران در ایام مختلف همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است، گفت: برگزاری انتخابات در استان تهران بزرگ یکی از نمونه‌ها در این استان تهران است که با امنیت کامل و با کمترین تخلف برگزار شد.

وی در ادامه به تأمین امنیت در حوادث ۱۴۰۱، برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله تشییع پیکرها و نماز جمعه و موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: به واسطه مدیریت داهیانه و راهبردی جناب آقای فخاری، برنامه‌های استان تهران در طول دو سال در امنیت کامل برگزار شد.

معاون استاندار تهران به توجه استاندار تهران در حوزه مدرسه سازی اشاره و عنوان کرد: سرانه مدرسه سازی در استان تهران طی مدت مدیریت ایشان از ۴.۶ به ۵.۱ رسیده و در حوزه‌های پروژه‌های عمرانی و ناترازی های انرژِی نیز اقدامات شایسته ای انجام شده است.

جوهری بیان کرد: طی دو سال اخیر و با مدیریت استاندار محترم، بیمارستان‌هایی که ۳۰ سال تکمیل نشده بود به بهره برداری رسیده است.

معاون استاندار تهران بیان کرد: همه رؤسای دستگاه‌ها شهادت می‌دهند که از مسائل و مشکلات استان تهران با روحیه مخلصانه استاندار تهران در دوره مدیریت گره گشایی شده است.

وی در ادامه علیرضا فخاری، استاندار سابق تهران را از با تقواترین، خوش خلق ترین، سالم‌ترین، مردم دار ترین، رزمنده ترین و مخلص ترین افراد دانست و گفت: ایشان تا آخرین لحظه با جدیت تمام خدمت کردند و دعای همه معاونان و رؤسای دستگاه‌ها بدرقه ایشان خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

تهران رسانه | تفاهم نامه ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم منعقد شد.

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

تهران رسانه | فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت