مصرف روزانه آب توسط شهروندان استان تهران

معرفی «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار تهران

قهرمانی پارا دوچرخه سواری بانوان در استان تهران

معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

سه شنبه 1403/08/01

سینما رسانه؛

توجه هلدینگ ساروج ارمغان صبا به آسیب های اجتماعی

تهران رسانه | با حمایت‌های صورت گرفته از سوی هلدینگ ساروج ارمغان صبا، فیلم سینمایی آنها مرا دوست داشتند موفق شد مجوز اکران بگیرد.

توجه هلدینگ ساروج ارمغان صبا به آسیب های اجتماعی

به گزارش تهران رسانه ؛ هفته گذشته اکران فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» رسما در سراسر کشور آغاز شد، فیلمی با ژانر اجتماعی که آسیب های تلخ شهری را روایت کرده است و در روند ساخت تا اکرانش، سه دولتِ آقایان روحانی، رئیسی و پزشکیان را به خود دید.

با وجود همه موانع اما در نهایت با حمایت‌های صورت گرفته از سوی هلدینگ ساروج ارمغان صبا این اثر سینمایی موفق شد مجوز اکران بگیرد.

حسین حبیبیان، مدیرعامل هلدینگ ساروج ارمغان صبا که حامی مالی این فیلم سینمایی است، در حاشیه مراسم اکران خصوصی در پردیس باغ کتاب درباره این فیلم اظهار داشت: باید خسته نباشید گفت به همه عوامل فیلم. آنها مرا دوست داشتند، فیلمی است که دغدغه‌های جامعه را عنوان میکند. این فیلم به موضوع تلخ خرید و فروش کودکان و معضلات اجتماعی و شهری پرداخته که در زیر پست شهر ما متأسفانه اتفاق می‌افتد و نیاز بود که در یک اثر سینمایی به نمایش گذاشته شود.

مدیرعامل هلدینگ ساروج ارمغان صبا، عنوان کرد: ماهم به عنوان قشر کوچکی از جامعه که در حوزه ساخت و ساز با پروژه‌های عظیمی مواجه هستیم، یکی از معضلات هر روز ما موضوع اعتیاد و کارتن خواب‌ها هستند که سعی میکنیم به امید خدا و با همه دوستان تلاش میکنیم قدمی در این باره برداریم و به جامعه هنری نیز در پیشبرد این هدف کمک کنیم.

حبیبیان که از کارآفرینان و خیرین مدرسه ساز کشورمان به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: ما سعی میکنیم با ساخت مدارس و کمک به جامعه هدف که همان جامعه کودکان کار هستند، بتوانیم گام های بلندی را در این هدف برداریم و همینجا قول میدهیم از طرف هلدینگ ساروج ارمغان صبا، درصدی از امور پروژه‌های‌مان را برای کودکان کار اختصاص دهیم.

مدیرعامل هلدینگ ساروج ارمغان صبا، در ادامه این وعده را داد که فعالیتهای هنری و فرهنگی این هلدینگ در دیگر پروژه‌های مرتبط با حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی ادامه پیدا کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

تهران رسانه | تفاهم نامه ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم منعقد شد.

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

تهران رسانه | فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت