معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

جمع آوری و انتقال فاضلاب در استان تهران

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

فعالیت ۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران

جمعه 1403/07/27

آگهی رسانه؛

کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی

تهران رسانه | اگر دارای ماشین آفرود هستید و می خواهید یک تجربه لذت بخش، بدون مشکل و هیجان انگیز با آن داشته باشید، خرید و نصب کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی از اولویت های شما باشد.

کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی

خودروهای آفرود همان طور که می دانید امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و مدل های مختلفی از آن ها وجود دارند. خودروهای آفرود با ماشین های سبک و شهری معمولی از تفاوت های زیادی برخوردارند، آن ها امکان لذت و تجربه در مسیرهای ناهموار و پر پیچ و خم و طبیعت گردی را به شما می دهند، در واقع سیر و سفر در طبیعت شکل احساس و کیفیت متفاوتی نسبت به سفرهای معمولی با آن ها دارد.

ماشین های آفرود نیاز به یک سری وسایل و لوازم دارند که به استفاده بهتر از آن ها کمک می کند. کسانی که ماشین آفرود دارند یا به اصطلاح آفرود سواران دوست دارند تا ارتفاع ماشین بیشتر شود. زمانی که ارتفاع آفرود افزایش پیدا می کند یک سری مزایا به همراه دارد، بنابراین معمولا رانندگان آفرود این کار را انجام می دهند، اما از چه روشی می توان برای افزایش ارتفاع آفرود استفاده کرد؟ برای انجام این کار شما باید از کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی استفاده کنید. کیت اسپیسر قطعه ای از جنس تلفون، آلومینیوم و یا چدن است و برای بیشتر کردن ارتفاع چرخ ها به کار می رود.

 

 

افزایش ارتفاع خودروهای آفرود چه مزایایی دارد؟

این که رانندگان علاقه به بیشتر کردن ارتفاع ماشین های آفرود دارند به این دلیل است که در جاده های ناهموار و پر و پیچ و خم سریع تر و ساده تر می توانند تردد کنند. همین طور اگر ارتفاع آفرود بیشتر شود، کنترل و مدیریت کردن آن برای راننده خیلی ساده تر می شود.

از طرفی بدنه و شاسی آفرود جزء قطعات مهم آن به شمار می رود که اگر آسیب ببیند، راننده را با مشکلات زیادی رو به رو می کند، زمانی که ارتفاع آفرود بیشتر شود، شاسی و بدنه کم تر دچار آسیب شده و این از دیگر مزیت استفاده از کیت اسپیسر افزایش ارتفاع است.

 

مزایای خرید کیت اسپیسر افزایش ارتفاع

اگر دارای ماشین آفرود هستید و می خواهید یک تجربه لذت بخش، بدون مشکل و هیجان انگیز با آن داشته باشید، خرید و نصب کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی از اولویت های شما باشد. زمانی که این کار را انجام می دهید یک سری مزایا به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیشتر شدن ارتفاع ماشین به صورت کلی: زمانی که کیت یا اسپیسر ها به صورت اصولی نصب شوند، ارتفاع ماشین با سطح زمین بیشتر شده و در نتیجه کارکرد آفرود در شرایط مختلف بهتر می شود، یعنی شما با نصب کیت اسپیسر می توانید به کارایی بهتر ماشین تان کمک کنید.
  • عبور بهتر از شیب های تند: یکی از دغدغه هایی که رانندگان خودرو های آفرود دارند، عبور از شیب های تند است که سپر می تواند گیر کند. زمانی که ارتفاع ماشین بیشتر می شود، آفرود ساده و راحت تر شیب ها را طی می کند بدون آن که سپرش به جاهای مختلف گیر کند.
  • محافظت کردن از زیر آفرود: از آن جایی که محل تردد آفرودها جاهای فراز و نشیب است، این خودرو با سنگ های بزرگ، ناهمواری و ... زیاد برخورد می کنند و زیر آن ها آسیب می بیند. زمانی که کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی نصب می شود، احتمال گیر کردن و برخورد زیر ماشین خیلی کاهش پیدا می کند.
  • بیشتر شدن فضا برای نصب دیگر تجهیزات: یک سری دیگر تجهیزات یا لوازمی هستند مانند مخزن آب یا سوخت که شما می توانید با بیشتر شدن ارتفاع آفرود، این کار را ساده تر انجام دهید.
  • رانندگی با سرعت بیشتر: در بسیاری از جاده ها مانند مسیرهای خاکی که از سرعت و شتاب آفرود کم می کنند، زمانی که کیت اسپیسر افزایش ارتفاع نصب شود، سرعت ماشین خیلی بیشتر می شود و راحت تر می توان شتاب آن را افزایش داد و مدیریت کرد.

 

 

چرا استفاده از کیت اسپیسر بهترین روش برای افزایش ارتفاع آفرود می باشد؟

همان طور که گفته شده افزایش ارتفاع آفرود در هر مدل و نوعی، مزایای خیلی زیادی دارد، اما یک سری از رانندگان به اشتباه از لوازم آفرود غیر استاندارد برای افزایش ارتفاع استفاده می کنند که آن ها نه تنها به بهتر شدن کیفیت کار خودرو کمک نمی کنند، بلکه می توانند یک سری مشکلات را ایجاد کرده و هزینه های زیادی روی دست رانندگان بگذارند. در صورتی که کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی اگر به درستی و اصولی نصب شود و جنس آن با کیفیت باشد نه تنها مشکلی ندارد، بلکه نسبت به روش های غیر اصولی مزایا و ویژگی های خیلی زیادی هم دارد.

 

نصب کیت اسپیسر افزایش ارتفاع

از آن جایی که برای ماشین های آفرودی لوازم و تجهیزات متنوعی وجود دارند، یکی از سوالاتی رایجی که رانندگان می پرسند، قیمت خرید کیت های اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی است؟ باید در جواب این سوال بگوییم که این لوازم و تجهیزات با توجه به یک سری موارد تعیین قیمت می شوند، به همین دلیل با هم دیگر فرق دارند. از عوامل مهم در تعیین قیمت کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرود می توان نوع ماشین آفرودی، برند تولید کننده، کیفیت کیت اسپیسر، شرایط روز بازار، روش خرید، خدمات نصب و ... را نام برد که شما پیش از تهیه این محصولات می توانید از مجموعه های عرضه کننده استعلام قیمت بگیرید.

 

 

نکات مهم برای خرید کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی

زمانی که می خواهید اسپیسرهای افزایش ارتفاع را نصب کنید، باید به یک سری موارد توجه نمایید تا بهترین استفاده را داشته باشید که عبارتند از:

  1. نوع و مدل آفرود: با توجه به علاقه افراد بسیاری به خودروهای آفرود، مدل های زیادی از آن وجود دارند، شما باید با توجه به مدل ماشین تان از کیت های مناسب استفاده کنید، یک سری از برند ها وجود دارند که برای همه ماشین های آفرود کیت یا لوازم جانبی تولید می کنند، در صورتی که یک سری برند ها تنها مخصوص مدل های خاص محصولات عرضه می کنند، زمانی که شما به مدل
  2. آفرودتان توجه نماید؛ می توانید یک کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرودی مناسب ماشین تان بخرید.
  3. دلایل استفاده: مورد دیگر این است که چرا می خواهید کیت افزایش ارتفاع تهیه کنید؟ زمانی که می دانید چه استفاده ای از آفرودتان دارید ساده و راحت تر از تجهیزات مناسب استفاده می کنید، کسانی کیت اسپیسر افزایش ارتفاع آفرود را نصب می کنند که می خواهند روی رودخانه ها، صخره ها، جاده های ناهموار و ... رانندگی کنند و یا این که می خواهند کیفیت عملکرد ماشین را بهبود ببخشند.
  4. وزن ماشین و جثه آن: برای نصب و خرید کیت ارتفاع به بدنه ماشین و میزان سنگینی آن هم توجه کنید که روی رانندگی تاثیر زیادی می گذارند، شما باید کیت افزایش ارتفاعی را تهیه کنید که متناسب با میزان وزن و تحمل باری است که ماشین قرار است داشته باشد.

 

برای نصب کیت اسپیسر افزایش ارتفاع باید چه مواردی را رعایت کرد؟

یکی از کارهای معمول و متداول در آفرود سواران نصب کیت ارتفاع و گوشواره مفصلی هایلوکس است، اما بعضی از آن ها با روش های غیر اصولی این کار را انجام می دهند تا ارتفاع ماشین را بیشتر کنند؛ هر چند ارتفاع آفرود افزایش پیدا خواهد کرد اما می تواند احتمال بروز خطرات و اتفاقات جبران ناپذیر و مشکل در خودرو را بیشتر کند. از این رو برای نصب کیت افزایش ارتفاع علاوه بر موارد گفته شده باید به مرکز ثقل ماشین، نوع و اندازه تماس چرخ ها با سطح زمین، میزان انتقال وزن ماشین روی چرخ ها و ... توجه کرد و همین طور استانداردهای لازم را برای نصب و استفاده از آن رعایت نمود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

تهران رسانه | با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

تهران رسانه | در بخش های مرکزی شهر تهران پلیس راهور می تواند از دوچرخه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت