برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

فعالیت ۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران

برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان تهران

مسابقات قهرمانی تیراندازی کارگران استان تهران

پنج شنبه 1403/07/19

سینما رسانه؛

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

تهران رسانه | جشن مهر سینمایی استان تهران در سینما فرهنگ رباط کریم برگزار شد.

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل مطالعات سازمان سینمایی گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌تواند وفاق حداکثری در جامعه بوجود آورد توجه به ظرفیت هنر، سینما و نخبگان هنری است.

مهدی شفیعی روز سه‌شنبه در جشن مهر سینمایی استان تهران که در سینما فرهنگ رباط کریم برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهادت جانسوز سید جلیل القدر جبهه مقاومت سید حسن نصرالله اظهار داشت: جشن مهر سینما همزمان با جشن ملی سینما به مدت سه سال است که توسط سازمان سینمایی طراحی و برگزار می شود.

وی افزود: از ویژگی های این جشن این است که فقط محدود به استان تهران نیست و در تمام استان ها و در تمام نقاط کشور برگزار می شود و از جمله اهداف این جشن، توجه به نهاد سینما و اهمیت به تمام اجزای این نهاد بزرگ است.

مدیرکل مطالعات سازمان سینمایی ادامه داد: این جشن فرصتی است برای نهاد سینما تا به تمام اجزای آن توجه شود چه در حوزه آموزش و پژوهش سینمایی و همه کسانی که وظایف مختلفی در پشت صحنه سینما بر عهده دارند تا ما شاهد آثار موفق سینمایی باشیم.

شفیعی با بیان اینکه سینما نهادی بزرگ و ارزشمند و فرصتی است تا ارتباط خود را با سایر نهادهای اجتماعی برقرار کند، افزود: در شهرستان رباط کریم شاهد خدمات بسیار خوبی برای اعتلای فرهنگ سینما و هنر بودیم و جا دارد از زحمات شهردار تشکر کنم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا سینما فقط محدود به پایتخت نباشد و به هنرمندان خارج از تهران اهمیت ویژه ای داه شود تا بتوانیم از ظرفیت های قومی و فرهنگی غنی و ارزشمندی که در سراسر کشور وجود دارد به نحو مطلوب بهره ببریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشن مهر سینما فرصتی برای وفاق حداکثری در جامعه است یکی از ظرفیت های که می تواند موجب این وفاق و همدلی شود توجه به ظرفیت هنر، سینماو نخبگان هنری است.

همچنین در این مراسم علی فروزان فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار داشت: در جشن مهر سینما میهمان سینما فرهنگ شهرستان رباط کریم هستیم و این جشن بهانه و فرصتی است تا اصحاب هنر دور هم جمع شوند موضوع اهمیت سینما یادآوری و از پیشکسوتان این عرصه تقدیر و تجلیل شود.

وی افزود: فعال شدن حوزه سینما باعث فعالیت بسیاری از رشته های هنری می شود.

فروزان فر ادامه داد: استان تهران هم از نظر امکانات و زیر ساخت ها نیازمند توجه خاص در حوزه فرهنگ و هنر است، با وجود استعدادهای درخشان در این استان امکانات فرهنگ و هنر حداقل بوده که باید نهایت تلاش را انجام دهیم تا به این حوزه توجه ویژه ای شود.

این مسئول اضافه کرد: شهردار رباط کریم مسائل فرهنگی را اولویت کار خود قرار داده و موضوع فرهنگ، سینما و کتاب یک دغدغه مهمی که مورد توجه ویژه ایشان قرار گرفته است.

همچنین حمیدرضا اللهیاری شهردار رباط‌کریم در حاشیه جشن مهر سینمایی استان تهران گفت: میزبان رویداد بزرگ مهر سینمایی هستیم در سینما فرهنگ رباط که بعد از ۶سال دوباره راه اندازی شد با تمام تجهیزات که می تواند میزبان همایش ها و رویدادهای مهم فرهنگی در شهرستان باشد.

وی افزود: دغدغه اصلی مدیریت شهری عملیات بازسازی و تجهیز این سینما بود که به لطف پروردگار به یکی از سینماهای ممتاز کشور تبدیل شده و قابلیت برگزاری رویدادها و همایش های فرهنگی را دارد.

در این جشن ازحمید رضا الهیاری شهردار رباط کریم و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و سینما تجلیل به عمل آمد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

تهران رسانه | با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

تهران رسانه | در بخش های مرکزی شهر تهران پلیس راهور می تواند از دوچرخه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.

سامانه سیما تاکسی پلاس

سامانه سیما تاکسی پلاس

تهران رسانه | سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت