مسابقات قهرمانی تیراندازی کارگران استان تهران

استفاده از سایت های موشکی استان تهران

ایجاد ۴۸ هزار شغل در استان تهران

تهیه بانک اطلاعاتی خبرنگاران فعال در استان تهران

یک شنبه 1403/07/15

علیمهری خبر داد؛

ایجاد ۴۸ هزار شغل در استان تهران

تهران رسانه | استان تهران در جذب تسهیلات مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال رتبه نخست را کسب کرده است و طی سال جاری ۴۸ هزار شغل در این استان ایجاد شده است.

ایجاد ۴۸ هزار شغل در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به کسب رتبه نخست این استان در جذب تسهیلات مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال گفت: طی سال جاری ۴۸ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

محمد علیمهری در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه اشتغال استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه، وضعیت حوزه اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی استان با حضور مسؤولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه بیشترین ایجاد اشتغال کشور، طی شش ماه ابتدایی سال جاری در این استان محقق شده است، گفت: ۴۸ هزار شغل ایجاد شده استان تهران در سامانه رصد ثبت و قابل راستی آزمایی است.

وی با بیان اینکه استان تهران در تعهد ایجاد اشتغال نسبت به سایر استان‌ها موفق تر عمل کرده است، افزود: استان تهران در حوزه ثبت تعهد اشتغال، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

علیمهری در ادامه، حوزه مشاغل خانگی در استان تهران را یک موضوع راهبردی و قابل پیگیری دانست و عنوان کرد: طی سالیان گذشته، استان تهران در زمینه مشاغل خانگی همواره رتبه اول را داشته است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران در جذب تسهیلات مشاغل خانگی نیز رتبه دارای نخست کشور است، اظهار کرد: طی شش ماه ابتدایی سال جاری و پس از ابلاغ تسهیلات، بیش از ۲۰ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی استان تهران تسهیلات جذب شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
سامانه سیما تاکسی پلاس

سامانه سیما تاکسی پلاس

تهران رسانه | سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.

راه اندازی زمین مینی گلف در بوستان های تهران

راه اندازی زمین مینی گلف در بوستان های تهران

تهران رسانه | درصورت همکاری شهرداری تهران، ایجاد زمین مینی‌ گلف در بوستان‌های پایتخت محقق می شود.

عتیقه و آنتیک فروشی های تهران

عتیقه و آنتیک فروشی های تهران

تهران رسانه | با ما همراه باشید تا برخی از عتیقه و آنتیک فروشی‌هایی که در شهر تهران فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت