مصرف روزانه آب توسط شهروندان استان تهران

معرفی «محمدصادق معتمدیان» به عنوان استاندار تهران

قهرمانی پارا دوچرخه سواری بانوان در استان تهران

معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

سه شنبه 1403/08/01

کودک رسانه؛

افتتاح فاز نخست بوستان دوستدار کودک ستارخان

تهران رسانه | فاز نخست بوستان دوستدار کودک ستارخان به مناسبت هفته کودک افتتاح می شود.

افتتاح فاز نخست بوستان دوستدار کودک ستارخان

به گزارش تهران رسانه ؛ مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ایجاد زیرساخت های مناسب با نیاز کودکان گفت: مبحث کودکان و کیفیت زندگی آن ها یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار شهری است، و شهرداری منطقه ۲ با ایجاد زیرساخت های تفریحی، آموزشی و فرهنگی در این مسیر گام برداشته است.
او افزود: فعالیت ۲۰ کانون کودک، ۳ کتابخانه تخصصی و یک سینمای کودک و همچنین پارک زوراسیک به عنوان مرکز تفریحی و آموزشی مختص کودکان از جمله زیرساخت های متناسب با سنین کودکان در منطقه ۲ است و احداث بوستان دوستدارکودک نیز در تداوم این برنامه است.
صالحی با تاکید براینکه تسریع در تکمیل بوستان دوستدار کودک در دستور کار منطقه است، گفت: احداث بوستان دوستدار کودک در چند فاز طراحی شده است و با برنامه ریزی صورت گرفته فاز نخست آن در هفته گودک آماده افتتاح می شود.
او با بیان اینکه اجرای بوستان دوستدار کودک در راستای حرکت در مسیر شهر انسان محور است گفت: بوستان ستارخان به لحاظ برخورداری از ظرفیت مناسب بوستان دوستدار کودک می شودکه در بخش کالبدی ایجاد فضای بازی ایمن و تعاملی برای کودک و خانواده طراحی شده است.
شهردار منطقه ۲ در پایان افزود:احداث مجموعه فرهنگی و آموزشی متناسب با کودکان (نمایشگاه کتاب و بازی های فکری) نیز در مجاورت بوستان دوستدار کودک طراحی شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

عقد تفاهم نامه در ستاد گردشگری شهرداری تهران

تهران رسانه | تفاهم نامه ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم منعقد شد.

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

اعطای درجه سرتیپی به روسای پلیس تهران

تهران رسانه | فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در احکامی جداگانه، حکم ارتقای درجه روسای پلیس پیشگیری، فتا و راهور تهران بزرگ به درجه سرتیپ دومی را صادر کرد.

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت