توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

ری رسانه؛

استقرار شهرداری مستقل در شهر ری

تهران رسانه | شهر ری نیازمند یک شهرداری مستقل به عنوان یک شهر است نه به عنوان یک منطقه از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران.

استقرار شهرداری مستقل در شهر ری

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار ویژه ری با تاکید بر اینکه شهرری به یک شهرداری مستقل نیازمند است، گفت: خواهان جدایی سیاسی ری از تهران نیستیم.

مهدی باب الحوائجی شامگاه پنج شنبه با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت مرتضی علی «ع» محله دیلمان شهرری، در جلسه پرسش و پاسخ شهروندان گفت: بخش‌های مختلف این مسجد مزین است به تصاویر شهدای والامقامی که خون پاکشان را در راه استقلال ایران عزیز و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کرده و نام بلند خود را در میان قهرمانان و پهلوانان ملت شریف ایران ثبت کردند.

خواهان جدایی سیاسی ری از تهران نیستیم

فرماندار ویژه شهرستان ری در پاسخ به سوال یکی از حاضرین پیرامون موضوع استقلال ری از تهران، پاسخ داد: همانطور که قبلاً گفته شد ما خواهان جدایی سیاسی ری از تهران نیستیم و طرح ما بر این اصل استوار است که شورای شهر فعلی که میان شهرهای تهران و ری مشترک می‌باشد از این پس یک شهردار برای شهر تهران و یک شهردار مستقل با تمامی اختیارات لازم برای شهرری انتخاب و مصوبات شورای شهر برای شهرری به صورت مجزا انجام شود تا شهرداری ری بتواند با استفاده از اعتبارات و اختیارات اختصاصی خدمات بهتر و کامل‌تری به شهروندان ری ارائه کند.

شهرری نیازمند یک شهرداری مستقل است

وی اضافه کرد: ما در شهرری نیازمند یک شهرداری مستقل به عنوان یک شهر می‌باشیم نه به عنوان یک منطقه از مناطق ۲۲ گانه تهران، وابستگی شهرداری ری به تهران سبب عدم تخصیص اعتبارات لازم، عدم اولویت بندی درست مشکلات و کاستی‌ها و اجرای پروژه‌هایی مانند طرح بهسازی میدان اصلی شهرری می‌شود که موجبات نارضایتی شهروندان و اهالی ری را فراهم کرده و از همین روی ما در حال پیگیری طرح تبدیل شهرداری منطقه ۲۰ تهران به شهرداری شهرری از طریق شورای شهر هستیم.

پاسخ معاون استاندار تهران در خصوص تکمیل پروژه کمربندی دوم تهران و میدان غنی آباد

معاون استاندار تهران در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص تکمیل پروژه کمربندی دوم تهران و میدان غنی آباد، مطرح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسکن و شهرسازی استان تهران به عنوان متولی قانونی در حال تکمیل پروژه بهسازی و تعریض محور مواصلاتی موسوم به کمربندی دوم تهران می‌باشد.

وی در خصوص طرح میدان غنی آباد افزود: با توجه به مشکلاتی که در مطالعات و طراحی اولیه این پروژه وجود داشته است مقرر شده طراحی مجدد با توجه به شرایط فعلی این نقطه ترافیکی مهم انجام و پس از آن طرح مصوب اجرا شود.

کارگروه ساماندهی آرد و نان ری فعال است

باب الحوائجی در پاسخ به سوال در خصوص مشکلات موجود در حوزه نانوایی‌های ری گفت: متأسفانه در برخی واحدهای نانوایی تخلفاتی مانند فروش اجباری، کم فروشی، عدم رعایت قیمت مصوب و فروش غیرقانونی آرد دولتی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ما در شهرستان ری کارگروهی با عنوان ساماندهی آرد و نان داریم که جلسات آن با حضور اعضایی که در قانون معین شده به صورت منظم در حال برگزاری است و تاکنون پرونده‌های زیادی از تخلفات واحدهای نانوایی در این شورا مطرح که منجر به ارجاع به تعزیرات حکومتی جهت اعمال جریمه نقدی، کاهش دادن سهمیه آرد دولتی و پلمب برخی واحدها شده، اما متأسفانه جریمه‌های تعزیرات به دلیل عدم بروز رسانی مبالغ بازدارندگی کافی را ندارد و همچنین پلمب واحدها نیز موجب به زحمت افتادن و بروز مشکلات برای مردم می‌شود.

فرماندار ویژه ری افزود: در حال حاضر بهترین راه برای برخورد با تخلفات افزایش تیم‌های گشت و بازرسی و نیز همکاری و همراهی شهروندان محترم با گزارش کردن تخلفات احتمالی به مراجع مربوطه می‌باشد.

خادم مردم ری هستم و حضور در میان شهروندان برای حب مشکلات تداوم دارد

معاون استاندار تهران اضافه کرد: بنده به عنوان خادم مردم ولایتمدار و شریف شهرستان ری با تمام توان پیگیر مشکلات و درخواست‌های شما عزیزان می‌باشم و حضور در میان مردم و ارتباط بدون واسطه با شما عزیزان بهترین راه ممکن برای اطلاع از مشکلات، نیازها و درخواست‌های اهالی می‌باشد. به همین سبب بنده از ابتدای حضور خود در قبله تهران برنامه حضور در مساجد و دیدارهای مردمی را به صورت منظم در دستورکار خود و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار داده و تاکنون دیدارهای بسیاری در هم ین راستا انجام شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت