توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

دماوند رسانه؛

ثبت تصویر چهارمین پلنگ در کوه سفید دماوند

تهران رسانه | ثبت تصویر چهارمین پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید شهرستان دماوند طی یک هفته گذشته انجام شد.

ثبت تصویر چهارمین پلنگ در کوه سفید دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند از ثبت تصویر چهارمین پلنگ در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.

نقی میرزاکریمی روز دوشنبه اظهار داشت: پایش منطقه شکار ممنوع کوه سفید با استفاده از دوربین های تله ای برای ثبت تصاویر حیات وحش و بویژه گربه سانان در دستور کار است و خوشبختانه با بررسی دوربین‌های تله ای تصویر چهارمین پلنگ در جنوب این منطقه بدست آمده است.

وی افزود: فاصله مشاهده این پلنگ با سه پلنگ دیگر بیش از ۱۰ کیلومتر است و با بررسی‌های اولیه بعمل آمده مشخص شد این تصویر پلنگ جدیدی است که تاکنون از آن در این منطقه تصویری ثبت نشده است.

میرزاکریمی خاطرنشان کرد: پلنگ ها در راس هرم غذایی حیات وحش قرار دارند و بسیار ارزشمند و حضور آنها در چرخه و تنوع زیستی منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران با مجموع تعداد ۱۳ منطقه شامل سه پارک ملی، چهار منطقه حفاظت شده، سه اثر طبیعی ملی و سه منطقه شکار ممنوع به مساحت کلی ۶۵۵ هزار و ۸۹ هکتار است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت