توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

اسلامشهر رسانه؛

سینما فجر اسلامشهر چهلمین سینمای پرمخاطب ایران

تهران رسانه | طبق داده‌هایی که موسسه سینماشهر ماهانه اعلام می کند، سینما فجر اسلامشهر در شمار ۴۰ سینمای پرمخاطب ایران قرار دارد.

سینما فجر اسلامشهر چهلمین سینمای پرمخاطب ایران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر «سینمافجر» اسلامشهر گفت: طبق داده‌هایی که موسسه سینماشهر ماهانه اعلام می کند، این سینما در شمار ۴۰ سینمای پرمخاطب ایران قرار دارد.

حسین اسلامی مقدم اظهار کرد: صنعت سینما تاثیرگذارتر از چیزی است که نشان می دهد و در کشورهای پیشرفته جهان، بسیار پر اهمیت و پررونق است و مدیران سینما نیز در کنار فیلمسازان باید برای ارتقای این صنعت تلاش کنند.

وی افزود: خوشبختانه در این سالها که سینمافجر اسلامشهر به بخش خصوصی واگذار شده است، اقبال مردم بدان بسیار رضایت‌بخش و چشمگیر به نظر می رسد.

اسلامی مقدم افزود: البته فرسودگی امکانات سخت افزاری سینما از جمله صندلی ها و وضعیت تاسیساتی آن نیازمند به‌روزرسانی است و ساماندهی این موارد می تواند در کنار فیلم های فیلمسازان، در ایجاد حس مثبت در مخاطب تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: البته با حمایت رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اسلامشهر، که همیشه از سینما و مقوله فرهنگ حمایت و پشتیبانی کرده است و با کمک مجموعه شهرداری اسلامشهر، درصدد رفع مشکلات سخت افزاری این سینما هستیم تا این مجموعه فرهنگی جایگاه واقعی خود را بین شهروندان پیدا کند.

وی در خصوص انتخاب فیلم افزود: بیشتر مخاطبان سینما در اسلامشهر خانواده ها هستند، به همین دلیل انتخاب فیلم بر اساس سلیقه خانواده ها صورت می گیرد به طوری که فیلم های کمدی، ارزشی و فیلم های کودک از جمله گونه هایی هستند که در سینما فجر اسلامشهر نسبت به دیگر موارد طرفداران بیشتری دارند.

مدیر سینما فجر اسلامشهر افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، امسال نیز همانند سالهای گذشته همکاری لازم را با اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدارس خواهیم داشت و طبق هر سال بلیت سینما برای مدارس به صورت نیم بها خواهد بود تا همه کودکان و نوجوانان بتوانند از محصولات فرهنگی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امسال هم مانند ۲ سال گذشته با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری اسلامشهر "جشنواره ی بچه های ایران" که یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های کودک در کشور است، برگزار خواهد شد، مخصوصا اقشار ضعیف شهرستان که شاید در طول سال نتوانند از سینما و نمایش فیلم‌ها استفاده کنند به صورت کاملا رایگان در این جشنواره حضور یافته و علاوه بر دیدن فیلم های کودک و نوجوان، از دیگر برنامه های شاد و مفرح آن بهره ببرند.

پردیس سینمایی فجر شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران در سال ۱۳۷۷ در خیابان آیت الله کاشانی این شهر افتتاح شد که بعد از سالها فعالیت دچار سانحه آتش سوزی شد و در سال ۱۳۹۶ با پنج سالن و ظرفیت ۴۵۵ نفر فعالیت خود را از سر گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت