توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

قیومی عنوان کرد؛

اطلس آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران

تهران رسانه | با ایجاد اطلس آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران ایمن سازی مطلوب جامعه به سهولت و در روند زمانی مناسب شکل می‌گیرد.

اطلس آسیب های اجتماعی در کلانشهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار تهران از ایجاد اطلس آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران خبر داد و گفت: با این اقدام ایمن سازی مطلوب جامعه به سهولت و در روند زمانی مناسب شکل می‌گیرد.

احمد قیومی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان تهران با اشاره به اهمیت پیگیری دقیق آمارها در کلانشهر تهران اظهار کرد: تاکنون اقدامات مؤثری در حوزه رفع مشکلات متعدد مبتنی با معتادان متجاهر شکل و اجرایی شده است.

معاون استاندار بیان داشت: با داشتن آمار دقیق معتادان و حل معضلات جامعه و پیگیری اجرای طرح‌های معقول در راستای ایمن سازی جامعه، می‌توان در تصمیم گیری های بعدی محکم‌تر و بهتر عمل کرد.

وی افزود: در کنار جمع آوری معتادان متجاهر باید آینده خوبی را ترسیم کرد و افراد درگیر با اعتیاد را به پاک شدن و همچنین دور شدن از آسیب‌های اجتماعی هدایت کرد.

فرماندار تهران در پایان با تاکید بر شکل گیری اطلس آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران یادآور شد: در تهران به دلیل جمعیت بالای ۱۰ میلیونی، کار بسیار دقیق‌تر و پرتلاش‌تر باید انجام شود و برای اهمیت پاسخگویی کار ابتدا باید با ایجاد اطلس آسیب‌های اجتماعی برای شناسایی مکان‌های ابتلاء اقدام و در این راستا ایمن سازی مطلوب جامعه هم به سهولت و در روند زمانی مناسب شکل می‌گیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت