توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

نجفی خواستار شد؛

لزوم رسیدگی به اعتراض غسال ها

تهران رسانه | اعتصاب و اعتراض غسال ها مورد تأیید شورای شهر تهران نیست و باید مسئولان بهشت زهرا(ع) پاسخگو باشند که چرا در روند شست‌وشوی اموات شهروندان اخلال ایجاد شده است.

لزوم رسیدگی به اعتراض غسال ها

به گزارش تهران رسانه ؛ سوده نجفی؛ عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تجمع روز دوشنبه کارکنان بهشت زهرا(ع) اظهار کرد: این اعتراض غسال‌ها گویا به‌دلیل مشکلات رفاهی کارکنان بهشت زهرا(ع) بوده که در اقدامی شست‌وشوی اموات متوقف شده بود که این موضوع موجب اخلال در روند کاری شد و خانواده‌های اموات را معطل کرد.

وی ادامه داد: قطعاً این موضوع مورد تأیید شورای شهر تهران نیست و باید مسئولان بهشت زهرا(ع) پاسخگو باشند که چرا در روند شست‌وشوی اموات شهروندان اخلال ایجاد شده است.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر افزود: مدیران بهشت زهرا(ع) باید پیش از این که کارکنان دست به اعتصاب و اعتراض بزنند صحبت‌های کارکنان را می‌شنیدند و در جهت رفع آنها اقدام می‌کردند تا شاهد این گونه رفتارها از سوی کارکنان نبودیم.

سوده نجفی گفت: کارکنان بهشت زهرا(ع) به‌دلیل نوع فعالیتی که انجام می‌دهند دارای مشکلاتی هستند و باید به این افراد توجه ویژه‌ای از سوی مدیریت شهری صورت گیرد؛ بنده این موضوع را از طریق کمیسیون خدمات شهری پیگیری خواهم کرد و در اولین فرصت در جمع این کارکنان حاضر خواهم شد تا صحبت‌های این عزیزان را بشنوم و در حد توان و در چارچوب قانونی از طریق شورای شهر تهران پیگیری کنم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت