توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

پلیس رسانه؛

کشف محموله عطر و ادکلن قاچاق در تهران

تهران رسانه | محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق در عمليات مأموران انتظامی پليس امنيت اقتصادی تهران کشف شد.

کشف محموله عطر و ادکلن قاچاق در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران از کشف محموله عطر و ادکلن خارجي قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال در عمليات مأموران انتظامي اين پليس خبرداد.

سرهنگ کارآگاه "مهدي افشاري" در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: مأموران اين پليس در رصد هاي اطلاعاتي از انتقال محموله هاي قاچاق به انبار ساختماني در محدوده بازار تهران مطلع شدند و تحقيقات پليسي نشان از اين داشت مالک يک ساختمان اداري و تجاري در محدوده "پامنار" تهران با استفاده از خودروهاي باري مقدار فراواني ادکلن و عطر قاچاق در اين مکان دپو کرده است.
وي افزود: مأموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي به بازرسي از اين مکان پرداخته که در نتيجه موفق به کشف تعداد 538 عدد انواع عطر و ادکلن خارجي قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانوني و معتبر گمرکي بود شدند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران با اشاره به اينکه كارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشكوفه را 15 ميليارد ريال برآورد كردند ادامه داد: در اين رابطه يک مالک اموال کشف شده دستگير که پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقيم به اقتصاد و توليدات داخلي كشور ضربه وارد مي کند و پليس با تمام توان در برابراين پديده شوم اقتصادي ايستاده است و از عموم مردم نيز تقاضا مي شود هر گونه اخبار و اطلاعات در اين خصوص را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت