توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

موسوی خبر داد؛

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

تهران رسانه | دوره های آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران از ۱۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ آغاز می شود.

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از آغاز دوره های آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران از ۱۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

سید حبیب موسوی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره‌های تخصصی برای دهیاران و پرسنل دهیاری‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این دوره‌ها بر اساس نیازسنجی آموزشی صورت گرفته و دارای سرفصل‌های مصوب است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به مصوبات کمیته اجرایی آموزش و توانمندسازی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، برگزاری دوره‌های آموزشی در سرفصل‌هایی همچون؛ آشنایی با شرح وظایف، امور اداری و استخدامی، تکام، امور حقوقی و اجرایی، تسهیل گری توسعه مدیریت روستایی، تعرفه عوارض، حقوق و دستمزد و قانون کار، امور مالیاتی بودجه نویسی و حسابرسی، آشنایی با طرح‌های هادی روستایی، مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و … در قالب کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دهیاران و مسؤولین امور مالی و فنی دهیاری‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره‌های مذکور از ۱۹ شهریور ماه شروع و تا پایان آذرماه ادامه خواهد یافت و براساس تفاهم انجام شده، محل برگزاری، دانشگاه خوارزمی تهران و با استفاده از اساتید مجرب خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت