توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

پردیس رسانه؛

بیمارستان الغدیر پردیس اغلب تعطیل است

تهران رسانه | بیمارستان ضعیف از نظر خدمات درمانی که تعرفه‌های آن مشابه بیمارستان خصوصی است و در اکثر موارد هم تعطیل است، مطلوب مردم پردیس نیست.

بیمارستان الغدیر پردیس اغلب تعطیل است

به گزارش تهران رسانه ؛ امام جمعه پردیس گفت: بیمارستان ضعیف از نظر خدمات درمانی که تعرفه‌های آن مشابه بیمارستان خصوصی است و در اکثر موارد هم تعطیل است، مطلوب مردم پردیس نیست.

سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز این هفته پردیس طی سخنانی گفت: سستی بینش و ایمان اسلامی و انقلابی در میان برخی اندک از مسئولان و دستگاه‌ها، باور نداشتن ظرفیت‌های درونی، اعتماد به نسخه‌های بیگانگان، غفلت از دشمن و اعتماد به آن، دنیازدگی و اشرافی‌گری، جدی نگرفتن مبارزه با فساد برخی از موانع درونی هستند.

وی سپس با اشاره به جنگ غزه اضافه کرد: حمله به کرانه باختری، برای خنثی‌سازی قیام سراسری و عملیات مبارزان فلسطینی است، عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در کرانه باختری بزرگترین عملیات در دو دهه است که دستور تخلیه خانه‌ها را به ساکنان اردوگاه نور الشمس داده است و سه بیمارستان جنین را شدیداً محاصره کرده و از خدمت خارج کرده وصهیونیست‌ها به ادعای خودشان سعی دارند پیش‌دستی کرده و پیش از آنکه قیام سراسری در این منطقه شکل بگیرد، عملیات مبارزان فلسطینی را خنثی کنند.

امام جمعه پردیس سپس به مسائل این شهر اشاره کرد و گفت: انتظار شهروندان از بیمارستان الغدیر بومهن، برآورده نشده است، ما نمی‌خواهیم زحماتی که کشیده شده را نادیده بگیریم.

وی افزود: ما توقع داشتیم در بیمارستان روز به روز در خدمت رسانی بهتر و باکیفیت تر و گسترده‌تر عمل شود، بیمارستان ضعیف از نظر خدمات درمانی که تعرفه‌های آن مشابه بیمارستان خصوصی است و در اکثر موارد هم تعطیل است، مطلوب مردم پردیس نیست.

حسینی گفت: احداث مترو در پردیس مطالبه جدی شهروندانی است که به خاطر ویژگی‌های شهرستان و مسکن مهر و تردد اهالی پردیس به تهران به علت کار و شغل برای شهرستان بسیار ضروری است و ساکنین شهرستان این درخواست را در کارزار هم مطالبه می‌کنند که تاکنون به شش هزار امضا کننده رسیده که متأسفانه تاکنون به این مطالبه مهم اعتنایی نشده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت