توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

پلیس رسانه؛

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

به گزارش تهران رسانه ؛ رئيس پليس اگاهي پايتخت گفت: عامل فراري دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياري کارآگاهان اداره چهارم بازداشت شد.

سردار "علي ولي پور گودرزي" در خصوص بازداشت مردي که با چرب زباني دختر جواني را اغفال کرده بود ، بيان داشت: ، دختر 13 ساله ام از خانه خارج شد اما ديگر بازنگشته است، تلفن‌ همراهش خاموش مي باشد لطفا کمک کنيد.
اين مقام ارشد انتظامي عنوان کرد: پس از ثبت شکايت و تشکيل پرونده تيمي از کارآگاهان پليس وارد عمل شدند و در تحقيقات محلي مشخص شد که دختر شاکي پس از خروج از منزل سوار بر يک دستگاه خودروي سواري با 2 سرنشين مرد جوان شده است.
سردار گودرزي گفت: کارآگاهان در ادامه تحقيقات پليسي با اقدامات اطلاعاتي پي بردند مالک خودرو خانمي مي باشد که مدعي است که خودرو در اختيار فرزند پسرش مي باشد و از پسرش و فقداني خبر ندارد.
اين مقام ارشد انتظامي به شناسايي مخفيگاه متصرف خودرو و همدستش شهرستان جاجرود اشاره کرد و گفت: با کنترل تردد خودرو متهمان در نهايت کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را در داخل خودرو شان دستگير و فرد فقداني که در داخل متهم حضور داشت تحويل خانواده اش شد.
رئيس پليس آگاهي پايتخت متذکر شد: متهم اصلي پرونده در جريان بازجويي‌ها صراحتاً به ارتباط مخفيانه در فضاي مجازي با فقداني به مدت 6 ماه و اغفال دختر جوان با شگرد شرکت در جشن اعتراف و اظهار داشت پس از فراري دادن فقداني با همکاري دوستش فقداني را در مخفيگاهش در روستاي کمرد نگهداري مي کرده است.
اين مقام ارشد انتظامي در خاتمه اظهار کرد: هر دومتهم براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت