توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

پاکدشت رسانه؛

کشف کارگاه تنباکو تقلبی در پاکدشت

تهران رسانه | یک کارگاه تنباکو تقلبی غیرمجاز و مواد غذایی غیر بهداشتی در شهرستان پاکدشت کشف شد.

کشف کارگاه تنباکو تقلبی در پاکدشت

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست فرماندهی انتظامی پاکدشت از کشف یک کارگاه تنباکو تقلبی غیرمجاز و مواد غذایی غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهرام ولی خانی شامگاه جمعه در اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت این فرماندهی با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در کارگاه خود در یکی ازمناطق کارگاهی این شهرستان اقدام به تولید غیر مجاز تنباکوی تقلبی و غیر مجاز می کند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت پس از شناسایی کارگاه مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی به همراه عوامل شبکه بهداشت به محل اعزام که مشاهده شد متصدی به جای تنباکو در حال تولید پیاز سرخ شده غیر بهداشتی است که در بازرسی به عمل آمده مقدارحدود سه هزار کیلو رم پیازفله و مقدار یک هزار کیلو گرم پیاز سرخ شده آماده به همراه یک دستگاه خردکن و ۶دستگاه سرخ کن کشف شد.

وی در پایان افزود: کارگاه مذکور هیچ مجوز قانونی نداشت، که در این رابطه یک نفر مسوول کارگاه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت