توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

گزارشی از شهر؛

پایان زاغه نشینی در حاشیه بزرگراه آزادگان

تهران رسانه | عملیات ساماندهی معتادان متجاهر در شاهراه بزرگراهی جنوب تهران اجرا و خانه‌های پارچه‌ای معتادان جمع آوری شد.

پایان زاغه نشینی در حاشیه بزرگراه آزادگان

به گزارش تهران رسانه ؛ بزرگراه آزادگان، حاشیه رودخانه کن، نقطه مرزی محدوده منطقه۱۸ و شهرستان اسلامشهر؛ جایی که روی خط حریم پایتخت قرار دارد و در سال‌های اخیر به‌دلیل نبود مدیریت یکپارچه حریم، به محل امن برای آسیب‌دیدگان اجتماعی تبدیل شده بود.

معتادان متجاهر و بی‌خانمان‌ها این محدوده را به‌عنوان ملک شخصی تلقی می‌کردند و با انواع پارچه و پتو و تکه‌های سنگ به گمانشان خانه‌ای برای خود می‌ساختند.

جمع‌آوری آنها مطالبه ساکنان همجوار (ناحیه۷ منطقه۱۸ و اسلامشهر) بود که طرح پاکسازی این محور در راستای پاسخ به این مطالبه توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران عملیاتی شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت