توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

هنر رسانه؛

انتصاب مدیر دپارتمان هنر و سینما کالج بین المللی ابن سینا

تهران رسانه | «ایرج رحمانی» به سمت مدیر دپارتمان تخصصی هنر و سینما کالج بین المللی ابن سینا منصوب شد.

انتصاب مدیر دپارتمان هنر و سینما کالج بین المللی ابن سینا

به گزارش تهران رسانه ؛ با حکم حسین چناری بنیانگذار و ریاست کالج، آقای ایرج رحمانی به سمت مدیر دپارتمان تخصصی هنر و سینمای کالج بین المللی ابن سینا منصوب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی کالج بین المللی ابن سینا گرجستان، در راستای ایجاد و گسترش فعالیت های آموزشی، هنری و فرهنگی، تفاهم نامه ای در مورخ 30/05/1403 با حضور آقای دکتر حسین چناری بنیانگذار و ریاست کالج و آقای استاد ایرج رحمانی به عنوان مدیر دپارتمان تخصصی هنر و سینما و آقای دکتر علیرضا نجفی مدیر برندینگ و مدیر امور نمایندگی های کالج به امضاء رسید.
از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری موصوف که با هدف ارتقای دانش و مهارت های حرفه ای مشاغل مرتبط با صنعت سینما و تئاتر کشور در سطح ملی و بین المللی منعقد گردید. جذب و عضویت و پرورش اساتید، صدور گواهینامه شرکت در دوره های عمومی و تخصصی با قابلیت ترجمه رسمی، معرفی اساتید و مربیان حوزه مربوط جهت عضویت در شبکه ملی و بین المللی اساتید کالج یادشده، برگزاری دوره های آموزشی ، فعالیت در زمینه ویرایش مقالات، تالیف و ترجمه متون و کتب، برگزاری کارگاه های آموزشی، هم اندیشی ها ، سخنرانی ها و دیگر موضوعات مورد علاقه، نیز از دیگر مواری است که می توان به آن ها اشاره نمود .
گفتنی است کالج بین المللی ابن سینا گرجستان در راستای توسعه و تعمیق همکاری های مشترک، علاوه بر عضویت در شبکه CINVU ، تا کنون اقدام به انعقاد تفاهم نامه و قراداد همکاری مشترک با تعداد زیادی از سازمان ها و موسسات ملی و بین المللی نموده است که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی کالج به آدرس https://www.avicennacollege.ge/per/ اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت