توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

رباط کریم رسانه؛

اداره راه و شهرسازی رباط کریم مستقل شد

تهران رسانه | در جهت تسریع در رسیدگی به امور شهروندان در شهرستان رباط کریم، اداره راه و شهرسازی از شهرستان اسلامشهر جدا و به صورت مستقل به مردم خدمات ارایه می دهد.

اداره راه و شهرسازی رباط کریم مستقل شد

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرستان رباط کریم گفت : در جهت تسریع در رسیدگی به امور شهروندان در شهرستان ، اداره راه و شهرسازی از شهرستان اسلامشهر جدا و به صورت مستقل به مردم خدمات ارایه می دهد.

امید احمدی از مستقل شدن اداره راه و شهرسازی شهرستان رباط کریم خبردادو اظهار داشت : این اداره به صورت تجمعی سه شهر رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر با یک مدیر به مرکزیت اسلامشهر اداره می شد که با استقرار اداره در شهرستان مردم می توانند ازاین اداره خدمات دریافت نمایند.

وی افزود: شهرستان رباط کریم پایتخت مسکن حمایتی را در کشور به خود لقب داده ولی متاسفانه تا به امروز وپیگیرهای مسئولین قبلی متولی مسکن در شهرستان استقلال پیدا نکرده بودو این امر باعث مشکلاتی برای تحقق طرح های پیش بینی شده به ویژه در قالب طرح نهضت مسکن ایجاد کرده بود.

فرماندارباط کریم بیان داشت : با پیگیری و مذاکراتی که در این دوسال با استاندار و مدیرکل راه و شهر سازی انجام شد موافقت انها بر مستقل شدن اداره راه و شهرسازی شهرستان رباط کریم صورت گرفت و مسئول این اداره حکم ابلاغ خود را در هفته گذشته از مدیر کل راه و شهرسازی دریافت کرد.

احمدی در ادامه ضمن تشکر از استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در تسریع استقلال این اداره گفت:با مستقل شدن این اداره هدفگذاری کامل اولیه وارایه خدمات به مردم به خوبی محقق می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت