توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

دانستنی ها؛

خرید جعبه شیرینی در تهران

تهران رسانه | در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم اگر قناد هستید و در شهر تهران فعالیت می‌کنید، از کجا باید جعبه شیرینی تهیه کنید.

خرید جعبه شیرینی در تهران

از یک قنادی کوچک خانگی گرفته تا سرشناس‌ترین قنادی در مرکز شهر تهران همه یک وجه اشتراک دارند، آن هم خرید جعبه شیرینی برای ارائه محصولات به مشتری است. اما هر جعبه‌ای مناسب نیست!

برای اینکه اهمیت این موضوع را مشخص کنیم، تصور کنید یک محصول را به دو شکل متفاوت برای دو مشتری ارسال کنید، اولین محصول در یک جعبه نامناسب (از نظر کیفیت، سایز، بو و...) و دیگری در جعبه‌ای که علاوه بر طرح ظاهری خوب، باکیفیت و مستحکم است. بنظر شما چه اتفاقی می‌افتد؟

پاسخ مشخص است، احتمالا شما یکی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. (مشتری‌ که محصول را با جعبه نامناسب دریافت کرده است.) برای اینکه این دغدغه را برطرف کنیم در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم اگر قناد هستید و در شهر تهران فعالیت می‌کنید، از کجا باید جعبه شیرینی تهیه کنید.

خرید جعبه شیرینی آماده

جعبه شیرینی آماده یعنی جعبه بدون چاپ یا جعبه‌ای که چاپ روی آن مخصوص یک برند نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. چه زمانی از جعبه شیرینی آماده استفاده کنیم؟ اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید، یا یک قنادی خانگی دارید. بهترین گزینه استفاده از جعبه شیرینی آماده است. زیرا، احتمالا نمی‌خواهید یا نمی‌توانید برای بسته‌بندی، هزینه‌ی زیادی پرداخت کنید و همچنین فضای کافی برای نگهداری از هزاران جعبه در سایزهای مختلف را ندارید.

چند مزیت استفاده از جعبه شیرینی آماده:

  • خرید این مدل جعبه‌ها نسبت به تولید اختصاصی کم هزینه‌تر هستند.
  • در مدت زمان کم به شما تحویل داده می‌شود.
  • می‌توانید در تعداد کم سفارش دهید.
  • خرید از فروشگاه‌های اینترنتی امکان پذیر است.(در ادامه توضیح خواهیم داد.)
  • طراحی این نوع جعبه‌ها متنوع است و می‌توانید طرح مناسب با شیرینی خود انتخاب کنید.

معایب جعبه شیرینی آماده:

جعبه‌های آماده قابل سفارشی سازی نیستند و صرفا می‌توانید از ابعاد موجود استفاده کنید. بعلاوه رنگ و بویی از برند شما نبرده‌اند که این مشکل را هم می‌توانید با استفاده از لیبل‌های چاپی یا چاپ به صورت مشکی کوب و طلاکوب برطرف کنید. نمونه چند جعبه مشکی کوب و طلاکوب شده را در تصویر زیر می‌بینید.

جعبه شیرینی تهران

خرید جعبه شیرینی آماده در تهران

راه‌های زیادی برای خرید جعبه شیرینی آماده وجود دارد، که این وابسته به "زمانی" است که شما صرف می‌کنید. روش‌های مختلف خرید عبارتند از:

  • خرید از فروشگاه‌های لوازم قنادی به صورت حضوری
  • خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به صورت غیرحضوری
  • خرید از تولیدکنندگان

معمولا تولیدکنندگان، محصولات خود را با قیمت بصرفه‌‌تری ارائه می‌دهند و به دو صورت حضوری و غیر حضوری فروش دارند. (در نتیجه دو مورد قبل را در بر می‌گیرد.) پس این یک معامله دوسر برد هست. از آنجایی که خرید از تولیدکننده انتخاب بهتری است اول در این مورد صحبت می‌کنیم.

خرید از تولیدکننده

خرید از تولیدکننده با خرید از یک فروشگاه کاملا متفاوت است! تولیدکننده جعبه را در حجم زیاد و با قیمت کمتر ارائه می‌دهد ولی مغازه دار که محصولات خود را از تولیدکنندگان تهیه می‌کند، به شما اجازه می‌دهد جعبه‌های مورد نیاز خود را حتی به صورت تکی ولی با قیمت خیلی بالاتر خرید کنید.

اما برخی تولیدکنندگان امروز، مانند ملک مقوا، برای کمک به کسب و کارهای کوچک امکان خرید جعبه شیرینی و کیک در تعداد کم را نیز فراهم کرده‌اند تا هم از نظر قیمت به صرفه باشد و هم بتوانید در تعداد کمتر خرید کنید.

برترین تولیدکنندگان جعبه شیرینی در ایران، کارخانه‌های بزرگی هستند که از مرحله تولید مقوای بهداشتی تا چاپ و جعبه سازی را انجام می‌دهند و به همین دلیل بهای تمام شده جعبه‌ای که در این مجموعه‌ها تولید می‌شود بسیار کمتر است.

تولید کننده جعبه شیرینی تهران

البته اغلب این تولید کنندگان در خود تهران نیستند (مثلا شرکت ملک مقوا در اصفهان است) اما امکان خرید غیرحضوری (اینترنتی) را برای قنادان تهرانی فراهم کرده‌اند و در سریع‌‌ترین زمان ممکن سفارش آن‌ها را آماده و ارسال می‌کنند. هرچند حداقل سفارش 5 کیلوگرم است که برای یک قنادی خانگی حجم زیادی نیست. از جمله خدماتی که این شرکت‌ها برروی جعبه‌های خود ارائه می‌دهد، عبارتند از:

  • طراحی اختصاصی
  • سلفون مقوا (مات، براق و ...)
  • طلاکوب و یا مشکی‌کوب
  • چاپ اختصاصی(چاپ افست)

خرید حضوری

اگر زمان کافی برای خرید جعبه دارید، می‌توانید به صورت حضوری تشریف برده و از فروشگاه‌های معتبر لوازم قنادی، خرید کنید. ما در این قسمت چند مغازه لوازم قنادی معتبر در تهران را معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه‌های لوازم قنادی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. فروشگاه‌هایی که فروش عمده دارند و تامین کننده‌ی قنادی‌های صنعتی هستند.
  2. فروشگاه‌هایی که به صورت خرده و برای تامین نیازهای کیک و شیرینی‌پزی خانگی فعالیت می‌کنند.

بورس عمده فروشی لوازم قنادی

در هر شهری تعداد فروشگاه‌های لوازم قنادی که به صورت عمده فعالیت دارند، بسیار محدود است. این نکته را در نظر بگیرید که اگر در شهر‌های کوچک تعداد 2 الی 3 لوازم قنادی بزرگ وجود دارد، به احتمال زیاد یک یا دو عدد از این فروشگاه‌ها محصولات خود را مستقیما از چین وارد می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم از فروشگاه‌هایی خرید کنید که، مدت زمان زیادی است که در این حوضه فعالیت دارند.(در ادامه چند مثال اورده شده است.)

بزرگ‌ترین بورس لوازم قنادی تهران در بازاری در چهار راه سیروس به سمت پل ری قرار دارد. فروشگاه‌های این منطقه تمام اجناس خود را به صورت عمده به فروش می‌رسانند. از فروشگاه‌های بزرگ این منطقه می‌توان به فروشگاه محمدبیگلری، لوازم قنادی عظیمی و ... اشاره کرد.

لوازن قنادی تهران

لوازم قنادی خرده فروش

تعداد مغازه‌هایی که خرده فروشی دارند در سطح شهر بیشتر است و جامعه‌ی هدف‌شان کسانی هستند که قنادی خانگی دارند. محصولات را به صورت متنوع‌تری ارائه می‌دهند و فروش به صورت تکی انجام می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با سرچ در گوگل یا گوگل مپ آنها را پیدا کنید.

اگر ساکن تهران باشید در منطقه صالح آباد، آریا شهر، سازمان آب، میدان شهدا، خیابان پیروزی و... می‌توانید فروشگاه‌های بزرگی را پیدا کنید که لوازم قنادی را به صورت خرده به فروش می‌رسانند.

بزرگترین لوازم قنادی تهران

از آنجایی که تعداد این فروشگاه‌ها در تهران زیاد است، نمی‌توان از بین آنها بهترین و بزرگترین را انتخاب کرد. اما یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ها، لوازم قنادی خوشه است. این فروشگاه حدودا 35 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و دو شعبه فعال دارد. (شعبه یک در خیابان پیروزی و شعبه دو در میدان آیت الله سعیدی)

لوازم قنادی خوشه به عنوان قدیمی‌ترین لوازم قنادی تهران یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های لوازم قنادی در تهران است. این فروشگاه که سال ۴۶ تاسیس شد، علاوه بر فروش بالایی که در ایران(به صورت خرده و عمده) دارد به خارج از کشور هم صادرات انجام می‌دهد.

لوازم قنادی خوشه تهران

خرید اینترنتی لوازم قنادی

گاهی پیش می‌آید که شما زمان کافی برای رفتن به خیابان پیروزی یا هر مکان دیگری، برای خرید لوازم قنادی را ندارید. در این حالت می‌توانید خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهید. همانطور که قبل تر گفتیم، بهترین گزینه برای خرید جعبه کیک و شیرینی سایت ملک مقوا است.

سفارش عمده جعبه شیرینی اختصاصی

اگر یک قناد صنعتی هستید و هزینه اهمیتی ندارد، در مقابل مسئله‌ی برندینگ برای شما پراهمیت است. می‌توانید با ثبت درخواست طراحی و اختصاصی و ثبت مشخصات خود برروی جعبه، یک برند ماندگار در ذهن مشتری شوید. در این حالت بهتر است، با طراحان متخصص در این زمینه مشورت کنید و طراحی‌ای مطابق با برند خود انجام و به تولید برسانید. توجه داشته باشد که تولید جعبه اختصاصی باید در تیراژ بالا (حدودا 1000عدد به بالا برای هر سایز) انجام شود و هزینه‌ی زیادی دارد.

کلام اخر

چه یک کسب و کار قنادی بزرگ و باتجربه باشید و چه یک قنادی کوچک می‌توانید برای تهیه جعبه به صورت آماده و یا سفارش طراحی و چاپ جعبه به صورت اختصاصی با شماره‌های زیر در تماس باشید: 09136891885 و 09138991248

منبع: https://malekmoghava.ir




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت