توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

ملارد رسانه؛

رشد صدور مجوز اماکن ورزشی در ملارد

تهران رسانه | صدور مجوز برای اماکن ورزشی شهرستان ملارد رشد ۸۰ درصدی داشته است.

رشد صدور مجوز اماکن ورزشی در ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد از رشد ۸۰ درصدی صدور مجوز فعالیت رسمی برای باشگاهها و اماکن ورزشی سطح این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

نصرت اله اسلامی در این باره گفت: تاکنون برای ۱۲۳ باشگاه ورزشی مجوز قانونی فعالیت صادر و حکم آن تحویل موسسین باشگاه ها گردیده که در گذشته تنها ۱۶ مکان ورزشی موفق به اخذ این مجوز شده بودند.

اسلامی به مساعدت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در صدور این مجوزها اشاره کرده و افزود : این فرآیند در کمتر از یک ماه انجام و مجوزها صادر می گردد .

بهره مندی از امکانات سهمیه ای و تسهیلات دولتی ، دریافت وام برای تجهیز و توسعه باشگاهها ،برخورداری از معافیت های مالیاتی و پاسخگو بودن افراد دارای مجوز در مباحث حقوقی و بهنگام بروز اتفاقات احتمالی در باشگاهها از مزایای صدور مجوز فعالیت برای باشگاهها و اماکن ورزشی می باشد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد اضافه کرد : باشگاههای دارای مجوز رتبه بندی شده و با توجه به دستورالعمل های موجود درباره مناطق کم برخوردار ،حمایت های لازم برای توسعه و رشد باشگاهها در بخش های ورزش همگانی و حرفه ای صورت می گیرد .

وی افزود : صدور این مجوزها از آذر ماه ۱۴۰۱ با تشویق موسسان باشگاه ها و بهمت مسئول امور ورزش و اماکن ورزشی و نظارت امور باشگاهها به سرعت در حال انجام می باشد به نحوی که میتوان گفت بسیاری از مشکلات و مطالبات قانونی باشگاه داران مرتفع شده و این امر خدمت رسانی با قوت همچنان ادامه دارد.

به گفته اسلامی از جمله بهترین عملکردهای شاخص دولت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی ، دستور تبدیل مجوزهای کاغذی و طاقت فرسا به مجوزهای الکترونیکی بود که کمک شایانی به ادارات ورزش و جوانان و همچنین باشگاه داران نموده و در وقت و هزینه آنها کمک بسزایی کرده است که روند دریافت مجوزها به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن رسیده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد در بخش دیگری از سخنان خود به عملیاتی شدن ۹۰ درصد از مصوبات شورای ورزش شهرستان ملارد و موضوع غنی سازی اوقات فراغت تابستان اشاره کرده و گفت: مصوبات این ستاد نیز با جدیت و براساس برنامه تنظیمی در باشگاهها و استخرهای تحت پوشش این اداره در حال اجرا می باشد .

گفتنی است سرانه فضای ورزشی در شهرستان ملارد برای هر نفر ۳۳ سانتیمتر بوده و بیش از ۱۷ هزار ورزشکار در رشته های مختلف مانتد بدنسازی ،رزمی ،فوتبال و فوتسال سامان دهی شده اند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت