دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی استان تهران

بهره برداری از ۸۱۷ پروژه در استان تهران

تسریع در صدور مجوز برای مشاوران املاک استان تهران

یک شنبه 1403/06/18

نوحی اظهار داشت؛

رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران

تهران رسانه | مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران تا رفع کامل در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان بهارستان قرار دارد.

رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار بهارستان با اشاره به بازدید آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید از پایانه حمل و نقل کالای استان در این شهرستان گفت: مشکلات این پایانه تا رفع کامل در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

عبدالله نوحی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایانه حمل ونقل کالای استان تهران ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) اظهار داشت: برای اولین بار ، رئیس جمهور جهت بررسی مشکلات حمل و نقل و رانندگان از این پایانه بازدید کرد که در همین راستا مسائل و مشکلات این پایانه تا رفع کامل مشکلات در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

وی در ادامه افزود: پیگیری مصوبات باید در اولویت مسئولین این پایانه نیز قرار گیرد و به فرموده رئیس جمهور ، مهم ترین اصل در به سرانجام رسیدن مصوبات، پیگیری مسائل است که باید با جدیت انجام شود.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر از بخش های مختلف پایانه بازدید و مشکلات را احصاء کردند.

روز ۱۵ دی ۱۴۰۱ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، به صورت سرزده به پایانه حمل و نقل کالای استان تهران رفت و پای درد دل رانندگان باری نشست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، بدون برنامه ریزی قبلی به پایانه حمل و نقل کالاهای استان تهران رفت و در جریان مشکلات و دغدغه های رانندگان قرار گرفت.

مهمترین دغدغه و مطالبه رانندگان در این دیدار سرزده، اصلاح ناوگان فرسوده خودرویی بود ؛ جالب اینکه در اثنای این دیدار ، مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت و از همراهان رییس جمهور بود.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید سرزده از پیش بینی تسهیلات دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص در حوزه حمل و نقل باری خبر داد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

تهران رسانه | در بازرسی از کوله پشتی یک متهم در مترو تهران، 700 گرم طلا مسروقه کشف شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

تهران رسانه | ساکنان خیابان استخر (شهید سیدعلی روته) و اهالی محله‌های مجیدآباد و کوهسار نگران تکرار حوادث مرگبار در این معبر هستند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت