توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

اسلامشهر رسانه؛

ریل گذاری و روسازی خط مترو تهران به اسلامشهر

تهران رسانه | عملیات ریل‌گذاری و روسازی خط مترو تهران - اسلامشهر از ابتدای تیر آغاز شده و در صورت تامین به موقع منابع مالی پیش بینی می‌شود اواخر ۱۴۰۴ این عملیات به پایان برسد.

ریل گذاری و روسازی خط مترو تهران به اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل شرکت مترو اسلامشهر گفت: عملیات ریل‌گذاری و روسازی خط مترو تهران - اسلامشهر از ابتدای تیر آغاز شده و در صورت تامین به موقع منابع مالی پیش بینی می‌شود اواخر ۱۴۰۴ این عملیات به پایان برسد.

رضا قاسمی روز شنبه درباره آخرین وضعیت پروژه احداث این خط مترو گفت: پس از پایان عملیات حفاری مکانیزه تونل خط مترو تهران - اسلامشهر که پاییز سال گذشته محقق شد، پیگیری‌های لازم جهت تکمیل مطالعات و تامین ادوات و تجهیزات مربوط به این مسیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون مرحله ریل گذاری و روسازی مسیر ۱۰ و نیم کیلومتری از سه راهی آزادگان تا ۴۰۰ متر بعد از ایستگاه میدان نماز، به صورت یک خط رفت و یک خط برگشت در حال انجام است.

قاسمی اظهار کرد: این مسیر در نهایت شامل ۳ ایستگاه چهاردانگه، شاطره و میدان نماز خواهد بود و با راه اندازی آن، امکان دسترسی به اسلامشهر از طریق خط ۳ مترو تهران فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو اسلامشهر افزود: پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص تکمیل عملیات ریل گذاری و روسازی این مسیر ۱۰ و نیم کیلومتری، زمانی در حدود ۱۸ ماه را متصور می‌سازد و امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات و منابع مالی لازم، بتوانیم سال آینده شاهد اتمام این بخش از طرح و نیز تکمیل مرحله روسازی خط مترو تهران - اسلامشهر باشیم.

خط مترو تهران - اسلامشهر ادامه خط ۳ شبکه مترو پایتخت است و فاز نخست آن به طول ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر، به صورت یک تونل دو خطه و با ۳ ایستگاه، در دست اجرا و تکمیل است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت