دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی استان تهران

بهره برداری از ۸۱۷ پروژه در استان تهران

تسریع در صدور مجوز برای مشاوران املاک استان تهران

یک شنبه 1403/06/18

اسلامشهر رسانه؛

ریل گذاری و روسازی خط مترو تهران به اسلامشهر

تهران رسانه | عملیات ریل‌گذاری و روسازی خط مترو تهران - اسلامشهر از ابتدای تیر آغاز شده و در صورت تامین به موقع منابع مالی پیش بینی می‌شود اواخر ۱۴۰۴ این عملیات به پایان برسد.

ریل گذاری و روسازی خط مترو تهران به اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل شرکت مترو اسلامشهر گفت: عملیات ریل‌گذاری و روسازی خط مترو تهران - اسلامشهر از ابتدای تیر آغاز شده و در صورت تامین به موقع منابع مالی پیش بینی می‌شود اواخر ۱۴۰۴ این عملیات به پایان برسد.

رضا قاسمی روز شنبه درباره آخرین وضعیت پروژه احداث این خط مترو گفت: پس از پایان عملیات حفاری مکانیزه تونل خط مترو تهران - اسلامشهر که پاییز سال گذشته محقق شد، پیگیری‌های لازم جهت تکمیل مطالعات و تامین ادوات و تجهیزات مربوط به این مسیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون مرحله ریل گذاری و روسازی مسیر ۱۰ و نیم کیلومتری از سه راهی آزادگان تا ۴۰۰ متر بعد از ایستگاه میدان نماز، به صورت یک خط رفت و یک خط برگشت در حال انجام است.

قاسمی اظهار کرد: این مسیر در نهایت شامل ۳ ایستگاه چهاردانگه، شاطره و میدان نماز خواهد بود و با راه اندازی آن، امکان دسترسی به اسلامشهر از طریق خط ۳ مترو تهران فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو اسلامشهر افزود: پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص تکمیل عملیات ریل گذاری و روسازی این مسیر ۱۰ و نیم کیلومتری، زمانی در حدود ۱۸ ماه را متصور می‌سازد و امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات و منابع مالی لازم، بتوانیم سال آینده شاهد اتمام این بخش از طرح و نیز تکمیل مرحله روسازی خط مترو تهران - اسلامشهر باشیم.

خط مترو تهران - اسلامشهر ادامه خط ۳ شبکه مترو پایتخت است و فاز نخست آن به طول ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر، به صورت یک تونل دو خطه و با ۳ ایستگاه، در دست اجرا و تکمیل است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

تهران رسانه | در بازرسی از کوله پشتی یک متهم در مترو تهران، 700 گرم طلا مسروقه کشف شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

تهران رسانه | ساکنان خیابان استخر (شهید سیدعلی روته) و اهالی محله‌های مجیدآباد و کوهسار نگران تکرار حوادث مرگبار در این معبر هستند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت