دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی استان تهران

بهره برداری از ۸۱۷ پروژه در استان تهران

تسریع در صدور مجوز برای مشاوران املاک استان تهران

یک شنبه 1403/06/18

شمس احسان مطرح کرد؛

ضرورت ارتقاء عملکرد شرکت شهربان در تهران

تهران رسانه | حریم تهران به چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر افزایش یافته و شرکت شهربان حریم‌بان با ۱۰۸ نفر نیرو برای انجام وظایف خود، مسیر دشواری دارند.

ضرورت ارتقاء عملکرد شرکت شهربان در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حریم تهران به چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر افزایش یافته و شرکت شهربان حریم‌بان با ۱۰۸ نفر نیرو برای انجام وظایف خود، مسیر دشواری دارند.

زهرا شمس احسان در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت بهره گیری از فناوری های نوین و افزایش ظرفیت های شرکت شهربان و حریم بان اظهار کرد: این شرکت به عنوان متولی اصلی کنترل و نظارت بر حریم پایتخت نقش محوری دارد اما با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی افزود: حریم تهران به چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر افزایش یافته و شرکت با ۱۰۸ نفر نیرو برای انجام وظایف خود، مسیر دشواری دارند. ضروری است راهکارهایی برای ارتقاء عملکرد این شرکت و بهره گیری از رویکردهای نوین در این راستا مورد توجه قرار بگیرد.

شمس احسان گفت: این راهکارها شامل نظارت تصویری و هوشمند و امکان پیگیری به موقع و تصویربرداری هوایی از محدوده حریم جهت شناسایی به موقع تخلفات و رصد لحظه ای محدوده در اپلیکیشن های هوشمند در تلفن همراه شهروند، آموزش تخصصی کارشناسان شهربان و حریم بان و توجه به امنیت آنها و تدوین قوانین و مقررات جدید و بازنگری در ضوابط موجود و تسریع در عملیاتی کردن این راهکارهاست و بدین ترتیب می توان انتظار داشت که از تخریب بی رویه عرصه های حریم جلوگیری شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

تهران رسانه | در بازرسی از کوله پشتی یک متهم در مترو تهران، 700 گرم طلا مسروقه کشف شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

تهران رسانه | ساکنان خیابان استخر (شهید سیدعلی روته) و اهالی محله‌های مجیدآباد و کوهسار نگران تکرار حوادث مرگبار در این معبر هستند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت