توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

دماوند رسانه؛

کاهش آمار پرونده های قضایی در دماوند

تهران رسانه | آمار پرونده‌های دادسرا و دادگاه در شهرستان دماوند در سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن ۳۳ درصد کاهش داشته است.

کاهش آمار پرونده های قضایی در دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ رییس دادگستری شهرستان دماوند از کاهش ۳۳ درصدی آمار پرونده‌های دادسرا و دادگاه در شهرستان دماوند در سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن خبر داد.

محمدصادق رفیعی، رئیس دادگستری شهرستان دماوند، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته دماوند ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: در دادگستری شهرستان دماوند، با توجه به سند تحول و تعالی مصوب ریاست قوه قضاییه و سیاست‌های کلی اتخاذ شده توسط رئیس کل دادگستری استان تهران، برنامه‌ریزی لازم و تلاش برای رسیدن به اهداف مدنظر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مشورت‌های امام جمعه، تلاش می‌کنیم از حداکثر ظرفیت موجود برای ارائه بهترین خدمات به مردم شهرستان استفاده کنیم و همچنین با تعامل و همکاری سازنده با نهادهای نظامی و امنیتی، به حفظ و ارتقای آرامش موجود در شهرستان می‌پردازیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های سال گذشته بیان کرد: در دادسرای شهرستان دماوند، با تلاش‌های دادستان و همکارانشان، ۳۳ درصد از پرونده‌های موجودی دادسرا کاهش یافت و در دادگاه‌ها نیز همکاران ما توانستند ۲۴ درصد از پرونده‌های شعبه‌ها را کاهش دهند.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند ادامه داد: در حوزه صلح و سازش در شورای حل اختلاف، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مردم، توانستیم رتبه‌های برتر استان را کسب کنیم و همچنین در شورای حفظ حقوق بیت‌المال به عنوان یکی از حوزه‌های برتر استان شناخته شدیم و در تکریم مراجعان به دستگاه قضایی، عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

در هفته قوه قضاییه رییس و قضات محترم دادگستری در قالب میز خدمت به مسائل شهروندان پاسخ دادند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت