توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

پردیس رسانه؛

کشف سلاح در پردیس

تهران رسانه | در پی خبر واصله مبنی بر حمل و نگهداری اسلحه توسط احدی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در پردیس دستگیری نامبرده در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

کشف سلاح در پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی پردیس از کشف سلاح و دستگیری یک نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران از کشف سلاح و دستگیری یک نفر اراذل و اوباش در پردیس خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر حمل و نگهداری اسلحه توسط احدی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در پردیس دستگیری نامبرده در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

صارمی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی پلیس مخفیگاه متهم در پردیس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی اکیپی از عوامل پلیس امنیت شهرستان به محل مورد نظر اعزام و متهم دستگیر کردند و طی بازرسی از مخفیگاه وی تعداد یک قبض سلاح کلت کمری و یک قبض سلاح شکاری غیر مجاز کشف و متهم به همراه آلا تا ادوات جرم جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس دلالت شد.

فرمانده انتظامی پردیس عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت این افراد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا شماره پیامکی ۱۱۰ ۲۱۱ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند پلیس این اجازه و فرصت را از اراذل و اوباش سلب خواهد کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت