دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی استان تهران

بهره برداری از ۸۱۷ پروژه در استان تهران

تسریع در صدور مجوز برای مشاوران املاک استان تهران

یک شنبه 1403/06/18

آگهی رسانه؛

بهترین لنت ترمزها برای خرید کدامند؟

تهران رسانه | اکثر خودروها و کامیون های سبک مجهز به سیستم ترمز دیسکی در هر چهار چرخ هستند. سیستم ترمز دیسکی از سه جزء اصلی تشکیل شده است: یک "دیسک" یا روتور ترمز ، یک مجموعه پیستون هیدرولیک که به مجموعه کالیپر ترمز معروف است و یک جفت لنت ترمز.

بهترین لنت ترمزها برای خرید کدامند؟

لنت های ترمز دیسکی از مواد ایجاد کننده اصطکاک ساخته شده اند. هنگامی که پدال ترمز فشار داده می شود، پیستون های هیدرولیک لنت های ترمز را به دو طرف سطح صاف روتور ترمز فشار می دهند و اصطکاک کافی برای توقف خودرو ایجاد می کنند.

فرآیند ترمزگیری باعث می شود که لنت ها و روتورها با هر بار اعمال ترمز کمی فرسوده شوند. این بدان معنی است که آنها به طور دوره ای به اندازه کافی فرسوده می شوند تا بر قدرت توقف وسیله نقلیه شما تأثیر بگذارند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ضروری است که بلافاصله آنها را جایگزین کنید.

چه چیزی یک لنت ترمز خوب را می سازد

لنت ترمز خوب بسیار بیشتر از توانایی آن در توقف وسیله نقلیه است. توانایی جذب و پخش گرما، سرعت سایش و میزان صدا و گرد و غباری که ایجاد می کند، همه مواردی هستند که هنگام انتخاب لنت ترمز باید در نظر گرفته شوند.

انتخاب لنت ترمز با کمترین هزینه ممکن است وسوسه انگیز باشد. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که شما واقعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. لنت های ترمز با کیفیت پایین می توانند بسیار پر سر و صدا باشند، سریع تر فرسوده شوند و همچنین باعث سایش سایر قطعات سیستم ترمز مانند روتور ترمز شوند - که به معنای هزینه بیشتر در دراز مدت است.

شما می‌توانید لنت ترمز برای لوازم یدکی تالیسمان ، فلوئنس ، کپچر ، کولیوس از سایت صفری خریداری کنید و بر روی خودروی خود نصب کنید

رایج ترین انواع لنت ترمز کدامند؟

سه نوع لنت ترمز اصلی وجود دارد که در وسایل نقلیه سواری خواهید یافت: ارگانیک غیر آزبست، سرامیکی و نیمه فلزی.

غیرآزبست آلی

لنت های ترمز غیرآزبست آلی (NAO) به دلیل آرایش ارگانیک خود آلودگی ندارند زیرا مواد اصطکاک را از دست می دهند و به راحتی دور ریخته می شوند. لنت‌های NAO نرم‌تر از سایر لنت‌های ترمز هستند، که آنها را ساکت‌تر می‌کند، اما همچنین به این معنی است که سریع‌تر سایش می‌شوند و ممکن است گرد و غبار تولید کنند. آنها برای کاربردهای خودروهای سبک تر که نیازی به ترمز شدید زیادی ندارند، بهترین مناسب هستند.

سرامیک

لنت های ترمز سرامیکی قدرت توقف عالی دارند و گرما را به خوبی پخش می کنند. ایده آل برای اکثر برنامه های رانندگی معمولی، آنها گرد و غبار یا صدای بسیار کمی تولید می کنند و ماندگاری طولانی دارند. بسیاری از خودروهای خارجی و داخلی به فرمولاسیون لنت ترمز سرامیکی کارخانه مجهز هستند.

نیمه فلزی

لنت های نیمه فلزی قدرت توقف خوبی دارند و در پخش گرما بسیار کارآمد هستند. آنها می توانند پر سر و صدا باشند و گرد و غبار بیشتری نسبت به لنت های ترمز سرامیکی ایجاد می کنند. این نوع لنت همچنین با مواد اصطکاکی ساخته شده است که نسبت به سایرین سخت‌تر هستند، بنابراین ممکن است سایش تهاجمی‌تری برای روتورهای ترمز شما داشته باشند.

ترمزهای با کیفیت - انتخاب مناسب

انتخاب لنت ترمز جایگزین ممتاز برای کار تعمیر، نتایجی را که می خواهید به شما می دهد. هنگامی که قطعات ترمز ممتاز را برای خودرو، کامیون یا شاسی بلند خود انتخاب می کنید، می توانید با دانستن اینکه بهترین قطعات ترمز را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کرده اید، آسوده خاطر باشید. لنت ترمز واگنر مناسب برای وسیله نقلیه خود را با ابزار انتخاب ترمز ما بیابید .

اگر مطمئن نیستید کدام قسمت را انتخاب کنید، وقت بگذارید و خودتان کمی تحقیق کنید. بین وب‌سایت‌های سازنده و سایت‌های مستقل برای خودتان، اینترنت می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند. علاوه بر این، اگر تنها یک گزینه به شما ارائه شده است و با قطعه ای که به شما پیشنهاد می شود احساس راحتی نمی کنید، از درخواست گزینه جایگزین از مکانیک خود نترسید. به یاد داشته باشید، این وسیله نقلیه شماست. شما مدیون خود و مسافرانتان هستید که تصمیمی آگاهانه بگیرید.

خط پایین؟ هر بار که کلید را می‌چرخانید، روی وسیله نقلیه‌تان حساب می‌کنید که با اوج عملکرد کار کند. هنگام تعمیر خودروی خود در تعمیرگاه محلی، حتماً روی قطعات ممتاز با کیفیت بالا اصرار کنید.

برای تهیه لنت ترمز اصلی و اوجینال با کیفیت می‌توانید به سایت لوازم یدکی رنو صفری مراجعه کنید و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه قطعات مورد نیاز خود را با امکان ارسال به تمامی کشور تهیه فرمایید.



نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

تهران رسانه | در بازرسی از کوله پشتی یک متهم در مترو تهران، 700 گرم طلا مسروقه کشف شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

تهران رسانه | ساکنان خیابان استخر (شهید سیدعلی روته) و اهالی محله‌های مجیدآباد و کوهسار نگران تکرار حوادث مرگبار در این معبر هستند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت