دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی استان تهران

بهره برداری از ۸۱۷ پروژه در استان تهران

تسریع در صدور مجوز برای مشاوران املاک استان تهران

یک شنبه 1403/06/18

پرند رسانه؛

احداث بیمارستان و استقرار فرمانداری در پرند

تهران رسانه | مشکل مترو پرند حل شده است اما موضوعاتی مانند احداث بیمارستان و استقرار فرمانداری همچنان نیازمند پیگیری و حل شدن هستند.

احداث بیمارستان و استقرار فرمانداری در پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان و استقرار فرمانداری در پرند پیگیری می شود.

حسن قشقاوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته پرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه شهیدان سلیمانی و امیرعبداللهیان، با اشاره به جایگاه رفیع حضرت ابراهیم (ع) و حضرت محمد (ص) در قرآن کریم، گفت: حضرت ابراهیم خلیل، الگوی بزرگ بشریت و نمونه‌ای از تسلیم در برابر اوامر الهی است.

وی افزود: خداوند متعال ایشان را خلیل خود نامید و از او به عنوان بنده نیکوکار، امام صالح و رشید یاد می‌کند. همچنین، پیامبر اکرم (ص) نیز اسوه‌ای کامل در تمامی ابعاد زندگی هستند و ما ائمه اطهار (ع) را نیز سیاسی می‌دانیم؛ چرا که در ادعیه نیز به این امر اشاره شده است.

قشقاوی در ادامه با بیان خاطراتی از شهیدان سلیمانی و امیرعبداللهیان گفت: من افتخار آشنایی و همکاری با این دو شهید بزرگوار را داشتم. شهید سلیمانی، رادمردی آشنا با زبان دنیا بود و بهترین سند برای نزدیکی میدان و دیپلماسی به شمار می‌رفت، ایشان با قد و قامت بلند خود، عزت و شرف ایران را در میان کشورهای جهان به نمایش گذاشتند.

منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی به نقش شهید امیرعبداللهیان در عرصه دیپلماسی اشاره کرد و گفت: شهید امیرعبداللهیان، نمونه‌ای از صداقت، اخلاص، پاکی و راست‌گویی با مردم بود، او در فاجعه منا، پیگیر حقوق زائران ایرانی بود و با درایت و شجاعت خود، گام‌های مؤثری در جهت احقاق حقوق آنها برداشت.

نماینده رباط کریم، بهارستان و پرند در ادامه به بیان دغدغه‌های مردم پرند پرداخت و عنوان کرد: با جزئیات مشکلات این شهر آشنا هستم و بیشترین تماس‌های مردمی را از پرند دریافت می‌کنم.

وی بیان کرد: خوشبختانه مشکل مترو حل شده، اما موضوعاتی مانند احداث بیمارستان و استقرار فرمانداری همچنان نیازمند پیگیری و حل شدن هستند.

قشقاوی در پایان سخنان خود، با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، از مردم پرند خواست تا با وحدت و همدلی برای توسعه و آبادانی این شهر تلاش کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

تهران رسانه | در بازرسی از کوله پشتی یک متهم در مترو تهران، 700 گرم طلا مسروقه کشف شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

تهران رسانه | ساکنان خیابان استخر (شهید سیدعلی روته) و اهالی محله‌های مجیدآباد و کوهسار نگران تکرار حوادث مرگبار در این معبر هستند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت