تکمیل بیش از ۵۰۰ طرح نیمه کاره در استان تهران

احیای ۸۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران

تمهیدات ویژه برای جلوگیری از کم آبی در استان تهران

افزایش اهدای خون در استان تهران

جمعه 1404/01/29

رسانه و اطلاع رسانی؛

رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

تهران رسانه | رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال با حضور اساتید برجسته و مطرح حوزه های رسانه، دیجیتال مارکتینگ و فروش برگزار می‌شود.

رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

به گزارش تهران رسانه ؛ این رویداد که در روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ با حضور اساتید برجسته و مطرح حوزه های رسانه، دیجیتال مارکتینگ و فروش برگزار می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به این حوزه‌ها فراهم می‌کند تا با جدیدترین استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های موفقیت در دنیای پیچیده رسانه های دیجیتال آشنا شوند.

معرفی سخنرانان رویداد

رحیم کرمی «سردبیر رویداد»، رضا گلشنی «آقای فروش ایران»، جواد نبوتی «صاحب امتیاز و مدیر مسئول صفحه اقتصاد»، اسماعیل نورمحمدی «بنیانگذار کیوردچی» و تقی مولوی«هم بنیانگذار شرکت اینتن» از سخنرانان این رویداد هستند.

پنل تخصصی رویداد

پنل رویداد با مدیریت محسن غلام پور و با حضور حمیدرضا محمودی، مدیرعامل فست کلیک (طاووس)، مجید منوچهری، جانشین مدیرعامل افیلیو و هادی شریفی، مدیرعامل رپورتاژ ادز برگزار می شود.

اهداف رویداد

انتقال تجربیات موفق در رسانه داری، ارائه روش های موثر فروش در رسانه ها، چگونگی کسب جایگاه اول در گوگل و پرداختن به تمامی مواردی که امروزه رسانه های دیجیتال برای باقی ماندن در بازار پر رقابت موتورهای جستجو نیاز دارند، از اهداف اساسی برگزاری این رویداد هستند.

logo

در رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال چه می گذرد؟

این رویداد در دو بخش برگزار می شود:

در بخش اول رویداد، رحیم کرمی از چالش ها و روشهای درآمدزایی یک رسانه مستقل خواهد گفت و پس از آن رضا گلشنی، آقای فروش ایران درباره تکنیک های موثر فروش در رسانه با مخاطبان به گفتگو می پردازد.

در پایان این بخش یک پنل تخصصی با مدیریت محسن غلام پور و حضور مدیران پلتفرم های بزرگ کشور در حوزه درآمدزایی رسانه ها برگزار میشود.

در بخش دوم رویداد، جواد نبوتی به سوالات پرتکرار مدیران رسانه در حوزه بیمه و مالیات پاسخ میدهد و اسماعیل نور محمدی از فرمول برنده در بازار پررقابت گوگل می گوید.

در پایان این بخش تقی مولوی از تجربیات سالها همکاری اش با رسانه ها به عنوان مشاور سئو خواهد گفت.

حامیان این رویداد

کلیک، بلیت مستر، کیوردچی، محتوا مارکتینک، انجمن صنفی مدیران رسانه های کشور، رپورتاژ ادز و وبمستر سلام از حامیان رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال هستند.

حضور در این رویداد به شما کمک می‌کند تا:

مهارت‌های خود را در حوزه رسانه های دیجیتال به روز کنید.
با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار کنید.
از تجربیات و ایده‌های جدید دیگران بهره‌مند شوید.
و …
اگر به دنبال موفقیت در دنیای دیجیتال هستید، این رویداد را از دست ندهید!

رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بلیت مستر مراجعه کنید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت

اجرای ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت

تهران رسانه | ارکستر سمفونیک تهران شامگاه ۲۷ فروردین در حالی در تالار وحدت روی صحنه رفت که قطعاتی خاطره‌انگیز از رپرتوارهای والس یوهان اشتراوس، قطعه خلیج فارس و رپرتوار «رقص های محلی رومانی» را اجرا کرد.

راه اندازی مدارس شهروندی «شهرآموز» در تهران

راه اندازی مدارس شهروندی «شهرآموز» در تهران

تهران رسانه | شهرآموز مدرسه‌ای برای تمام شهروندان تهرانی در راه است.

ساخت ۲۲ مجموعه ورزشی جدید در تهران

ساخت ۲۲ مجموعه ورزشی جدید در تهران

تهران رسانه | ۲۲ مجموعه ورزشی کوچک مقیاس در مناطق۲۲گانه شهر تهران ساخته می شود.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت