دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی استان تهران

بهره برداری از ۸۱۷ پروژه در استان تهران

تسریع در صدور مجوز برای مشاوران املاک استان تهران

یک شنبه 1403/06/18

پلیس رسانه؛

دستگیری ۲ سارق زورگیر در حسن آباد

تهران رسانه | ۲ سارق زورگیر که از افراد در محدوده حسن آباد با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری ۲ سارق زورگیر در حسن آباد

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۲ سارق زورگیر که از افراد در محدوده حسن آباد با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند خبرداد و گفت؛ متهمان به ۱۳ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت تلفن همراه به عنف در محدوده حسن آباد پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در یکم اردیبهشت ماه امسال مخفیگاه متهمان را در محدوده "حسن آباد" شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری حسن آباد به محل اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ روز گذشته با حضور در مخفیگاه سارقان طی یک عملیات منسجم و پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان ۳۲ و ۳۳ ساله که دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشند علیرغم انکار های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۳ فقره سرقت به عنف معترف که در این خصوص یک شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده است، متهمان نیز جهت کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردیدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که به سرقت اموال با ارزش اقدام می کنند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.

دستگیری سارق خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق خودرو خبر داد و گفت: متهمان به بیش از پنج فقره سرقت معترف شدند.

سرهنگ طرهانی اظهارداشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری۱۶۷دولت آباد قرار گرفت.

وی از انجام تحقیقات میدانی و احراز هویت متهمان این پرونده‌ها خبر داد و افزود: ماموران کلانتری در یکم اردیبهشت ماه امسال با تعقیب و مراقبت چند ساعته، هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از پنج فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و ۲ دستگاه خودرو مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: سارقان ۴۰ الی ۳۵ ساله دارای سوابق متعدد کیفری می باشند که جهت بررسی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

دستگیری ۲ سارق خودرو در کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق خودرو در محدوده "حسن آباد" در کمتر از ۱۲ ساعت خبرداد و گفت: خودرو مسروقه از متهمان کشف شد.

سرهنگ طرهانی افزود: یکم اردیبهشت ماه سال جاری فردی به کلانتری حسن آباد مراجعه و اظهار داشت که روزجاری متوجه به سرقت رفتن خودرواش از جلوی درب منزلشان شده است، که موضوع سریعاً در دستورکار عوامل تجسس کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از اعلام مشخصات خودرو مسروقه به واحد های گشت محسوص و نا محسوص طرح مهار اجرا و در کمتر از ۱۲ ساعت ماموران کلانتری ۱۷۶ خودرو مذکور را با هر ۲ سارق مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: در این حین ماموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام و پس از توقف خودرو هر ۲ سارق را به همراه خودرو مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان ۳۶ و ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو و هفت فقره سرقت دیگر اعتراف نمود و انگیزه خودرا از سرقت برطرف کردن نیاز های مالی خود بیان کردند.

طرهانی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شد، از مردم خواست: خودرو را حتی الامکان در محل های نصب دوربین پارک شود و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

حامل طلا در مترو تهران دستگیر شد

تهران رسانه | در بازرسی از کوله پشتی یک متهم در مترو تهران، 700 گرم طلا مسروقه کشف شد.

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

عامل فراری دادن دختر جوان دستگیر شد

تهران رسانه | عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشياری کارآگاهان اداره چهارم آگاهی تهران بازداشت شد.

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

خیابانی مرگبار به نام شهید سید علی روته

تهران رسانه | ساکنان خیابان استخر (شهید سیدعلی روته) و اهالی محله‌های مجیدآباد و کوهسار نگران تکرار حوادث مرگبار در این معبر هستند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت