انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

نظارت رئیس قوه قضاییه بر مراجع قضایی استان تهران

انتصاب سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

ارزیابی دستگاه های خدمت رسان استان تهران

جمعه 1403/09/02

آموزش رسانه؛

محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی

تهران رسانه | دوره آموزش تخصصی «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.

محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی

به گزارش تهران رسانه ؛ از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی فناوری اطلاعات شهرداری تهران در 16 ساعت با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.
استراتژی این دوره آموزشی آشنایی مدیریت تولید محتوای موثر و اثربخش در شبکه های اجتماعی با هدف اصول بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو (search engine optimization) در روابط عمومی ها و همچنین تغییر ساختار روابط عمومی های سنتی به نوین از طریق اثربخشی تولید محتوا در بین مخاطبان آموزش داده شد.

با توجه به اینکه تولید محتوای جذاب و تخصصی، مهمترین رکن تاثیرگذار در مدیریت محتوای شبکه های اجتماعی و در ادامه آن بهبود سئو وبسایت سازمانی در این فرآیند مورد بررسی و آموزش داده شد.

در بخشی دیگر؛ دوره آموزش حرفه ای «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» در خصوص بازاریابی محتوا، برند و پرسونا، گردونه بازاریابی و سفر مشتری و همچنین تولید محتوا با در نظر گرفتن استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی، هم راستا با ماموریت‌های سازمان، هدف‌گذاری و چگونگی هدف‌گذاری و بودجه‌بندی آن، طرح موضوع شد.

به اصول حرفه ای رصد کردن و اطلاع یابی از سناریوهای شبکه‌های اجتماعی و مدیریت و ایجاد تعامل سازنده میان سازمان متبوع و مخاطبان هدف از دیگر اهداف دوره می توان اشاره کرد.

در گام بعدی اصول تولید محتوا و نحوه اجرای تکنیک‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و در نهایت ارزیابی شاخص‌های شبکه های اجتماعی و در نهایت قدرت بخشیدن وبسایت سازمانی بعنوان مرجع و ویترین سازمان از طریق اثربخشی محتوا در شبکه های اجتماعی در این دوره ارائه گردید.

برای دستیابی به این هدف استفاده از بسترها، ابزارها و راهکارهای اطلاع رسانی همچون شبکه های اجتماعی، می تواند واحدهای روابط عمومی را کاربردی تر از گذشته در مسیر انجام ماموریت های سازمانی خود هدایت نماید.

بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو SEO و همچنین آشنایی با استراتژی صحیح تولید محتوا می تواند این واحدها را بیش از پیش موفق نماید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ارزیابی ایمنی هتل ها در تهران

ارزیابی ایمنی هتل ها در تهران

تهران رسانه | با توجه به اینکه هتل‌ها محل تجمع مردم است، به صورت ویژه ارزیابی ایمنی شده اند.

جایزه جهانی به شهرداری تهران رسید

جایزه جهانی به شهرداری تهران رسید

تهران رسانه | پروژه زیست محیطی شهرداری تهران موفق به دریافت بیست و دومین جایزه جهانی شهرهای زیست پذیر (LivCom) شد.

اجرای تور درختان دیرزیست در تهران

اجرای تور درختان دیرزیست در تهران

تهران رسانه | تور درختان دیر زیست تهران روز جمعه ۲ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت