توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

تاجیک خبر داد؛

افتتاح پایگاه آمبولانس در غرب تهران

تهران رسانه | پایگاه آمبولانس سازمان بهشت زهرا (س) در غرب تهران افتتاح شد.

افتتاح پایگاه آمبولانس در غرب تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: در بیست و پنجمین دوشنبه‌های تعالی پایگاه آمبولانس این سازمان در غرب تهران افتتاح شد.

محمد جواد تاجیک روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: سومین پایگاه آمبولانس سازمان بهشت زهرا (س) در شهر تهران با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی و تسریع در انتقال متوفیان محدوده غرب تهران به بهشت زهرا (س) با همکاری سازمان مدیریت بحران شهرداری و با استقرار ۶ دستگاه آمبولانس در این پایگاه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هم اکنون علاوه بر وجود پایگاه و ناوگان آمبولانس حمل متوفی در داخل سازمان بهشت زهرا (س) و پایگاه آمبولانس این سازمان در مرکز تهران، از این پس پایگاه غرب تهران نیز به ارائه خدمات می‌پردازد، همچنین پایگاه شرق تهران در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

تاجیک خاطرنشان کرد: طرح های سازمان بهشت زهرا (س) روزهای دوشنبه هر هفته در قالب طرح "دوشنبه‌های تعالی" رونمایی و افتتاح می‌شوند و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، این پایگاه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا (س)، معاون عملیات سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران و مسئول ستاد بحران شهرداری منطقه ۲۲ پایتخت افتتاح شد.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و در جوار حرم امام خمینی (ره) در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت