چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

معرفی مجموعه کتاب هیپ هیپ هورای

تهران رسانه | مجموعه کتاب هیپ هیپ هورای یک مجموعه آموزشی است که به آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌پردازد.

معرفی مجموعه کتاب هیپ هیپ هورای

مجموعه کتاب هیپ هیپ هورای یک مجموعه آموزشی است که به آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌پردازد. این مجموعه کتاب‌ها برای سنین پیش‌دبستانی و دبستانی مناسب است و آن‌ها را با اصول اولیه زبان انگلیسی آشنا می‌کند.

مجموعه کتاب هیپ هیپ هورای به شکلی بصری و جذاب طراحی شده است تا کودکان با استفاده از تصاویر رنگارنگ و کارتونی به راحتی بتوانند مفاهیم زبانی را فهمیده و یاد بگیرند. هر کتاب در این مجموعه به موضوعات مختلفی مانند اعداد، رنگ‌ها، اجسام، حیوانات، خانواده، غذاها و سایر موضوعات روزمره می‌پردازد.

در ادامه با شیوه آموزشی و محتوای دو جلد نخستین این مجموعه آشنا خواهیم شد.

کتاب هیپ هیپ هورای استارتر

کتاب هیپ هیپ هورای استارتر یکی از اجزای مجموعه کتاب‌های Hip Hip Hooray است که برای کودکانی که در حال یادگیری اولین قدم‌های زبان انگلیسی هستند، طراحی شده است. این کتاب به شکلی ساده و جذاب، اصول اولیه زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهد و آن‌ها را با محیط زبان انگلیسی آشنا می‌کند.

کتاب هیپ هیپ هورای 1

کتاب هیپ هیپ هورای 1  در سطح مقدماتی طراحی شده و دربرگیرنده موضوعات متنوعی مانند اعداد، رنگ‌ها، حیوانات، اجسام، خانواده، مدرسه و سایر مفاهیم روزمره است. این کتاب با ترکیب تصاویر جذاب و کلمات ساده، به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم زبانی را درک کنند و به تدریج آن‌ها را به طور کامل بفهمند.

کتاب های هیپ هیپ در 7 سطح طراحی شده اند و کودکان شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته مورد آموزش قرار می‌دهند. شما برای خرید هر یک از جلد های کتاب های هیپ هیپ می‌توانید از طرق وبسایت کتابانه اقدام به خرید نمایید.

کتاب هیپ هیپ هورای 2

د رهیپ هیپ هورای 2 کودکان زبان انگلیسی را از طریق داستان‌های قدیمی آموزش دهد، که با این روش آموزش گرامر زبان انگلیسی بسیار ساده‌تر می‌شود. روند شکل‌گیری و گردآوری قدم به قدم هر چهار مهارت به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای زبان‌آموزان و هم برای مدرسان، بسیار ساده تدریس و یادگرفته می‌شود

کتاب هیپ هیپ هورای 3

کتاب آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان  هیپ هیپ هورای 3 Hip Hip Hooray  چهارمین کتاب از مجموعه 7 جلدی Hip Hip Hooray می باشد.

هر بسته  مجموعه هیپ هیپ هورای 3 شامل کتاب دانش آموز ( student book ) به همراه کتاب تمرین ( work book ) و یک CD حاوی فایل های صوتی به صورت وکیوم شده می باشد.

کتاب هیپ هیپ هورای 4

کتاب هیپ هیپ هورای 4 مناسب کودکانی است که در سطح متوسط یا  (Pre- intermediate) هستند و این کتاب همراه با گرامر های انگلیسی در سطح نوجوانان و کودکانی است که در توانایی و مهارت های چهارگانه ی آنها (spesking، listening، reading، writing) در سطح سنی خود پیشرفت داشته است

کتاب هیپ هیپ هورای 5

کتاب Hip Hip Hooray 2nd edition 5 شامل هشت فصل بوده و هر فصل به سه قسمت تقسیم می‌شود.

در ابتدا و انتهای هر فصل بخشی از یک داستان مصور قرار دارد که ابزاری برای یادگیری نحوه‌های جمله‌سازی در قالب ماجراهای شخصیت‌های مختلف است




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت