توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

محمد سالاری عنوان کرد؛

جایگاه نهاد شورایاری باید قانونی شود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت؛ قطعا اگر بعد از پایان دوره نتوانیم نهاد شورایاری ها را قانونی کنیم مورد مواخذه قرار می گیریم.

جایگاه نهاد شورایاری باید قانونی شود

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد سالاری روز یکشنبه در نود و پنجمین جلسه شورا با بیان اینکه از پیگیری محسن هاشمی و همراهی وزیر کشور برای برگزاری انتخابات شورایاری ها تشکر میکنم، افزود: درخواست دارم موضوع قانونی شدن نهاد شورایاری ها هم در دستور جلسه فراکسیون 51 نفره قرار گیرد و جایگاه شورای محلات بصورت یک طرح در قانون فرادست تبیین و نهادینه شود و این الگو به تمامی شهرها و کلانشهرهای کشور منتقل و نهادینه شود.
وی اظهارداشت: در حال حاضر ترکیب اعضای شورای پنجم شهر تهران و قرابت فکری اعضا با نمایندگان مردم تهران در مجلس و همچنین شهردار و استاندار تهران و شکل گیری فراکسیون 51 نفره و اینکه ممکن است دیگر چنین ترکیبی دوباره در تاریخ تکرار نشود، مطالبه شورایاری های محلات شهر تهران بعد از چهار دوره فعالیت این است که دارای جایگاه قانونی شوند.
سالاری افزود: قطعا اگر بعد از پایان دوره نتوانیم نهاد شورایاری ها را قانونی کنیم مورد مواخذه قرار می گیریم.

*برنامه پنج ساله سوم شهر تهران دارای اشکالات است
وی همچنین با بیان تذکر دیگری گفت: برنامه پنج ساله سوم شهر تهران، سرنوشت پنج سال آینده شهر را رقم می زند و از جریان اصلاحات مبتنی بر گفتمان اصلاحات انتظار می رود برنامه سوم، یک برنامه تحقق پذیر و مبتنی بر حل مشکلات پایتخت باشد.
سالاری اظهار داشت: محدودیت زمان موجب شد تا فرآیند جمع بندی به درستی اعمال نشود و آنچه اکنون به عنوان لایحه برنامه توسعه شهر تهران ارائه شده در کلیات دارای اشکالات است و ضرورت دارد شورا در این موضوع دقت کند و بدلیل محدودیت زمانی از این موضوع عبور نکند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت