ناب تهران؛
جزئیات جشنواره ناب در بخش سالن آرایش مردانه
تهران رسانه | جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ناب در «بخش سالن آرایش مردانه» اعلام شد.
به گزارش تهران رسانه ؛ حمید اکبری، دبیر نخستین جشنواره ناب «نشان انتخاب برتر» در بخش سالن آرایش مردانه در گفتگو با خبرنگار تهران رسانه، جزییات برگزاری این رویداد فرهنگی هنری را اعلام کرد.
اکبری با اعلام خبر برگزاری نخستین جشنواره ناب «نشان انتخاب برتر» در بخش سالن آرایش مردانه گفت؛ در هریک از ۲۲ منطقه شهر تهران قرار است یک سالن آرایش مردانه که براساس ارزیابی کمیته تخصصی داوران شناسایی شده اند، انتخاب و معرفی شوند.
دبیر بخش سالن آرایش مردانه نخستین جشنواره ناب در ادامه افزود؛ شاخص ها و ملاک های ارزیابی بیش از ۱۵ مورد می باشد که هر سالن آرایش مردانه که بیشترین شاخص قبولی را دارا باشد انتخاب و ۷ خدمت توسط دبیرخانه جشنواره به آن اعطا میشود.
اکبری در خصوص ۷ خدمت ارایه شده گفت؛ اولین هدف ما در این جشنواره که برای اولین بار توسط بخش خصوصی برگزار خواهد شد، توجه به ارتقای جایگاه صنفی است که متاسفانه به موضوعات اجتماعی، فرهنگی، هنری و مسئولیت اجتماعی صنوف توجه ای نشده است که ما درنظر داریم به طور ویژه ای به آنها بها بخشیم. در این جشنواره پس از انتخاب سالن آرایش مردانه در هر منطقه، ابتدا گفتگوی تخصصی با متصدی آن صورت گرفته تا تاریخچه ای از فعالیت خود را بیان نماید، در ادامه گفتگوی وی در سایت، صفحات مجازی و کتاب جشنواره منتشر خواهد شد، همچنین ۷ رسانه حامی بخش خصوصی نیز گفتگو را منتشر خواهند کرد.
وی افزود؛ نشان انتخاب برتر نیز در مراسم ویژه ای به منتخبین اعطا خواهد شد.
این مسوول برگزاری جشنواره گفت؛ قرار است همه ساله جشنواره ناب برگزار گردد که هم اینک شناسایی و مرحله انتخاب ۲۲ سالن آرایش مردانه درحال انجام است که تا پایان فصل بهار، منتخبین سال ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد و ۶ صنف دیگر نیز توسط دبیرخانه جشنواره برگزار و مسوول اطلاع رسانه هر صنف نیز دبیر بخش مربوطه خواهد بود.
اکبری در پایان گفت؛ بزودی از پوستر، سایت، صفحات مجازی، کتاب و نشان جشنواره نیز طی مراسم ویژه و جداگانه رونمایی خواهد شد.
بنابر این گزارش؛ ۷ رسانه بخش خصوصی، به عنوان حامیان ویژه رسانه ای در انعکاس و پوشش خبری، جشنواره ناب را همراهی خواهند کرد.
- یک شنبه 1402/02/03 19:03
- گروه خبری : تریبون
- کد خبر : 6777
- چاپ
- منبع : تهران رسانه