توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

فخاری خبر داد؛

برپایی نمایشگاه های بهاره در ۵ نقطه تهران

تهران رسانه | نمایشگاه های شب عید و ماه رمضان در پنج نقطه حکیمیه، ارم، مصلی، خاوران و بوستان ولایت شهر تهران و همچنین شهرستان‌های استان تهران برپا می شود.

برپایی نمایشگاه های بهاره در ۵ نقطه تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران از برگزاری نمایشگاه های شب عید و ماه رمضان در پنج نقطه حکیمیه، ارم، مصلی، خاوران و بوستان ولایت شهر تهران و همچنین شهرستان‌های این استان خبر داد.

علیرضا فخاری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های شب عید گفت: نمایشگاه‌های عرضه مایحتاج شب عید و ماه رمضان در تهران و شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

وی هدف برگزاری این نمایشگاه‌ها را عرضه با قیمت و کیفیت مناسب با پراکندگی قابل توجه در سطح استان تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در تهران پنج نقطه حکیمیه، ارم، مصلی، خاوران و بوستان ولایت و همچنین شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

استاندار تهران افزود: در حقیقت این نمایشگاه‌ها عیدانه و رمضانه هستند تا اقلام مورد نیاز شهروندان برای شب عید و ماه مبارک رمضان را عرضه کنند.

فخاری گفت: باید تنوع کالایی در نمایشگاه‌ها تأمین شود و این نمایشگاه‌ها در سطح استان پراکنده خواهند بود تا مردم به منظور تأمین کالا مجبور نشوند به شهر تهران مراجعه کنند، بی تردید مراجعه مردم از سطح شهرستان‌ها به شهر تهران باعث ایجاد ترافیک و مصرف بالای سوخت خواهد شد.

استاندار تهران تاکید کرد: کمبود کالایی برای شب عید وجود ندارد؛ اما لازم است تا نظام توزیع بهبود پیدا کند و ساماندهی جدیدی برای آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر با تحول در حوزه نظارت بتوانیم شب عید کنترل قیمت و بازار را انجام دهیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت