معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

جمع آوری و انتقال فاضلاب در استان تهران

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

فعالیت ۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران

شنبه 1403/07/28

مالکی درخواست کرد؛

اعلام شرایط دریافت معاینه فنی برتر خودرو در تهران

تهران رسانه | از شهروندان تهرانی درخواست می شود به عنوان یک مسئولیت اجتماعی برای حفظ سلامت شهر و شهروندان نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران و دریافت معاینه فنی برتر اقدام نمایند.

اعلام شرایط دریافت معاینه فنی برتر خودرو در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ شادی مالکی در خصوص انجام معاینه فنی برتر در مراکز شهر تهران به خبرنگار تهران رسانه گفت؛ معاینه فنی برتر در یازده مرکز منتخب بیهقی، سراج، شهید آبشناسان، دماوند، الغدیر، شقایق، نیایش، شهید چمران ، خاوران، فدائیان اسلام و شهدای زمان آباد انجام شده و این مراکز منتخب به استناد ضوابط قانونی و ممیزی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران دارای گواهی صلاحیت صدور معاینه فنی برتر می باشند.
خودروها می توانند بصورت اختیاری در صورت احراز شرایط لازم نسبت به اخذ معاینه فنی معمولی و یا برتر اقدام نموده و با اخذ معاینه فنی برتر از تخفیف 30 درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی(طرح کاهش)و طرح ترافیک در سال 1402 همانند امسال استفاده نمایند.
لازم به توضیح است تفاوت معاینه فی برتر و عادی تنها در فرآیند آزمون آلایندگی خودرو بوده و از لحاظ هزینه پرداختی یکسان است.
- مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ادامه افزود؛ با عنایت به آنکه خودروهای دارای معاینه فنی برتر دارای سطح تولید آلایندگی کمتری بوده و در کلان شهر تهران با توجه به وضعیت بحرانی آلودگی هوا خودروها نیازمند پایش دقیق تر و سخت گیرانه تری می باشند لذا از شهروندان درخواست می شود به عنوان یک مسئولیت اجتماعی برای حفظ سلامت شهر و شهروندان نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران و دریافت معاینه فنی برتر اقدام نمایند.
وی در توضیح این مسئله که ایا خودروهای با عمر کمتر از چهارسال و معاف از معاینه فنی می توانند از این تخفیف استفاده نمایند توضیح داد؛ این طرح تخفیف شامل کلیه خودروها که شرایط دریافت معاینه فنی برتر را دارند می شود و در حال حاضر بخشی از مراجعات به مراکز معاینه فنی شهر تهران مربوط به خودروهای غیر مشمول است.گفتنی است با توجه به اتمام گارانتی خودروها در دو سال , انجام معاینه فنی خودرو های نو با عمر کمتر از چهارسال بسیار مفید بوده و رانندگان این خودروها ضمن استفاده از تخفیف از وضعیت ایمنی خودرو نیز مطلع می شوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

تهران رسانه | با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

تهران رسانه | در بخش های مرکزی شهر تهران پلیس راهور می تواند از دوچرخه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت