توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

در خانه فرهنگ گلها؛

نقد کتاب رمان «سالتو» در خانه فرهنگ گلها

چهارمین نشست نقد کتاب خانه فرهنگ گلها، با نقد، بررسی و گفتگو کتاب رمان "سالتو" اثر مهدی افروزمنش در خانه فرهنگ گلها برگزار می شود.

نقد کتاب رمان «سالتو» در خانه فرهنگ گلها

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش، فرهنگ سرای سرو؛ این برنامه روز چهارشنبه 25 مهرماه ، از ساعت 16تا 18 با حضور نویسنده کتاب مهدی افروزمنش، منتقدان و علاقه مندان به حوزه کتاب رمان برگزار می شود.

رمان "سالتو" روایتی از یک قهرمان کشتی در یکی از محلات تهران است که با یک ایده ی محوری اجتماعی و روانشناختی توسط مهدی افروزمنش نوشته شده و در واقع دومین اثر داستانی این نویسنده است.

مهدی افروزمنش که نخستین رمانش یعنی «تاول» جایزه هفت اقلیم را از آن خود کرده بود، در دومین رمانش به زندگی یک جوان قهرمان از اعماق شهر و از حوالی میدان مشهور فلاح تهران پرداخته است. این رمان در سال ۱۳۹۵ توسط نشر چشمه چاپ شد و پس از آن در سال ۹۶ برای دومین‌بار تجدید چاپ شد.

علاقه مندان جهت شرکت در برنامه می توانند به خانه فرهنگ گلها واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر ازخیابان فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک 28 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی با شماره 88983603 تماس حاصل فرمائید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت