در شهرستان بهارستان؛
مخالفت با واگذاری بیمارستان امام حسین(ع) به بخش خصوصی
بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بهارستان با پیگیری مسئولان در مخالف با واگذاری به بخش خصوصی همچنان دولتی باقی میماند.
به گزارش تهران رسانه ؛ فروردینماه سال گذشته بود که نخستین بیمارستان 120 تختخوابی امام حسین(ع) شهرستان بهارستان پس از سالها انتظار با حضور معاون اول رئیسجمهور و وزیر بهداشت افتتاح و به بهرهبرداری رسید. افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) با وجود تراکم جمعیت و فقر امکانات درمانی و بهداشتی بسیار در منطقه هر چند نویدبخش توسعه سرانه بهداشتی بود اما خبر واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی کام شیرین بهارستانیها را از داشتن بیمارستان دولتی تلخ کرد تا اینکه امروز بعد از گذشت بیش از 2 سال از کشمکشها و مخالفتهای مسئولان این شهرستان در واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی نادر توکلی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان امام حسین(ع) با تأکید بر دولتی ماندن تنها بیمارستان شهرستان بهارستان اظهار داشت: با وجود حساسیتهایی بسیار و مظلومیت شهرستان بهارستان با قطعیت اعلام میکنم که دانشگاه علوم پزشکی به دنبال واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی نیست و این بیمارستان دولتی میماند.
وی در ادامه با اشاره به صدور مجوز پروانه بهرهبرداری بیمارستان امام حسین(ع) افزود: با صدور پروانه بهرهبرداری این بیمارستان پزشکان و پرسنل دیگر دغدغهای برای ادامه فعالیت در این مرکز درمانی ندارند.
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران سپس با بیان اینکه آمار مراجعهکنندگان به بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بسیار زیاد است تصریح کرد: خدمت در عرصه بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم و نوعی ایثار است و بنابراین هر فردی که در این حوزه خدمت میکند هدفی والا دارد و خود را وقف خدمت به مردم قرار داده است.
توکلی ادامه داد: رئیس بیمارستان و پرسنل باید تعامل ویژهای با هم داشته باشند و با همکاری و همراهی مشکلات و نواقص را برطرف کنند و در برابر مردم و مراجعهکنندگان به بیمارستان با درایت و متانت رفتار کنند چرا که کشور در وضعیت اقتصادی حساسی به سر میبرد و فشار اقتصادی بر مردم و کسانی که به مراکز درمانی مراجعه میکنند بسیار بالا است و باید با سعهصدر با آنها برخورد کرد.
در ادامه ستایش رئیس جدید بیمارستان امام حسین(ع) نیز تصریح کرد: تلاش داریم تا کیفیت ارائه خدمات درمانی به مردم را ارتقاء دهیم بنابراین باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم و بیماران به کار بگیریم چرا که کوچکترین مشکل و نارسایی در بیمارستان سبب ایجاد نارضایتی میشود.
وی رسیدگی به دغدغههای پرسنل بیمارستان را از برنامههای کاری خود عنوان کرد و افزود: باید مشکلات و دغدغههای پرسنل بیمارستان مورد توجه قرار بگیرد که این مهم نیز حمایت دانشگاه علوم پزشکی را میطلبد.
- یک شنبه 1397/07/22 13:51
- گروه خبری : جامعه
- کد خبر : 626
- چاپ
- منبع : تسنیم