توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

با حکم دادمان؛

انتصاب رئیس حوزه هنری استان تهران

تهران رسانه | رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور حکمی، «محسن رحیمی» را به‌عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان تهران منصوب کرد.

انتصاب رئیس حوزه هنری استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، با صدور حکمی رئیس جدید حوزه هنری استان تهران را منصوب کرد.

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، با صدور حکمی محسن رحیمی را به‌عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان تهران منصوب کرد.

رحیمی که متولد سال ۱۳۶۷ است مدیریت «کانون اندیشه جوان»، عضویت هیئت مدیره سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و تهیه‌کنندگی چند برنامه تلویزیونی را در کارنامه دارد.

در بخشی از حکم محمدمهدی دادمان خطاب به محسن رحیمی آمده است:

«باید اعتراف کرد که ظرفیت هنری تهران بزرگ و به‌ویژه شهرستان‌های آن هنوز امکان فعال‌تر شدن دارد. خوشبختانه تهران، امروز چشمه‌ی جوشان استعدادهای فکری و هنری تازه‌نفس و خوش‌آتیه‌ی متعهد به انقلاب اسلامی است که هر یک سرمایه‌ فردای این مرز و بوم و انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود و باید متناسب با این قوّه به برنامه‌ریزی و اقدام پرداخت».

دادمان همچنین از زحمات علی فروزان‌فر که پیش از این مدیریت حوزه هنری استان تهران را برعهده داشت و از مردادماه امسال به‌عنوان معاون هنری حوزه هنری منصوب شد، تقدیر و تشکر کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت