توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

رباط کریم رسانه؛

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رباط کریم

تهران رسانه | یک هزار و ۴۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان رباط کریم شناسایی و جمع آوری شد.

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ دادستان رباط کریم از شناسایی و جمع آوری یک هزار و ۴۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

رحیم علیش پور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از جمع آوری یک هزار و ۴۳۳ دستگاه و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط با این حوزه خبر داد.

وی گفت: در حوزه مبارزه با رمز ارزهای غیر مجاز دیجیتال و در اجرای دستور رئیس کل دادگستری استان تهران و برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده تعداد ۱۴۳۳ دستگاه و تجهیزات مربوط به استخراج ارز دیجیتال با دستور قضائی جمع آوری و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم بیان داشت: با جمع آوری این تجهیزات گام مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط برداشته شده است.

وی گفت: در خصوص حفظ و صیانت از حقوق عامه و در اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و حسب مفاد ماده ۵ دستورالعمل مورد اشاره، دستور قضائی در خصوص جمع آوری تجهیزات مورد استفاده سودجویان از جمله دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز که باعث اخلال و تخریب تأسیسات عمومی و ایجاد اختلال در شبکه توزیع برق می‌شود صادر شده است.

دادستان رباط کریم گفت: استفاده از این دستگاه‌ها باعث خاموشی‌های مکرر و ایجاد ضرر و زیان به مردم در محدوده شهرستان رباط کریم می شده است.

علیش پور بیان کرد: شرکت توزیع برق منطقه‌ای شهرستان با همکاری عوامل انتظامی و با صدور دستور قضائی نسبت به کشف و جمع آوری هزار و ۴۳۳ دستگاه و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اقدام کرده است.

وی در خصوص حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه اعلام کرد: دستگاه قضائی با هرگونه عواملی که منجر به تضییع بیت‌المال و حقوق عامه شود با اجرای قانون پیشگیری و در صورت وقوع جرم نیز پیگیری و برخورد خواهد کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت