توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

رسانه ملی؛

خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

تهران رسانه | خرابکاری در پخش خبر سیما با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

به گزارش تهران رسانه ؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره گزارش رئیس صدا و سیما، گفت: جبلی در پاسخ به نمایندگان تاکید کرد که خرابکاری در پخش خبر سیما با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

ابوالفضل عمویی در توضیح نشست امروز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با دعوت از پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش برگزار شد. در این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس این گزارش، صدا و سیما تلاش کرده تا حد ممکن در مورد موضوع مرحومه مهسا امینی شفاف سازی کند، همچنین درباره تلاش جریان‌های معاند ضد انقلاب برای سوء استفاده و ایجاد فضای اغتشاش و بی ثبات در کشور، اقداماتی را صورت داده است.

عمویی یادآور شد: معاون سیاسی سازمان صدا و سیما نیز گزارشی درباره برنامه‌های سازمان در حوزه خبری و سیاسی ارایه و تاکید کرد که صدا و سیما تلاش می‌کند که افکار مختلف جامعه را پوشش دهد.

خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

وی ادامه داد: نمایندگان هم درباره عملکرد صدا و سیما نکاتی را بیان کردند. همچنین سوالاتی در خصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح کردند و جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت