توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

روابط عمومی تهران جنوب اعلام کرد؛

برگزاری مراسم معارفه مهر در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان نوورود دانشگاه به بیان ویژگی های دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: دانشگاه پیام نور سی درصد کل دانشجویان کشور را در خود جای داده است.

برگزاری مراسم معارفه مهر در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب

، به گزارش تهران رسانه ؛ آیین خیرمقدم به دانشجویان نوورود سال تحصیلی 98-97 دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با عنوان مراسم معارفه مهر 97 با حضور دکتر ناصر محمدی مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والامسلمین سیداسماعیل حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر محمد اورکی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی، اساتید و حضور پرشور دانشجویان مرکز برگزار شد.

دکتر محمدی مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در مراسم معارفه مهر دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب ضمن خیر مقدم به دانشجویان نوورود اظهار داشت: در کارهای فرهنگی چند کلید واژه داریم که اولین آنها فعالیت فوق برنامه شما دانشجویان است، حضور فوق برنامه در قالب های مختلف انجام می شود. فعالیت انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و هنری، نشریات دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی از جمله این موارد است.

دکتر محمدی با اشاره به محورهای فعالیت حوزه فرهنگی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید سه کانون محور فعالیت های فرهنگی دانشگاه پیام نور قرار دارد، این محورها شامل فعال شدن کانون نهج البلاغه، انجمن علمی محیط زیست و انجمن علمی کارآفرینی در مراکز واحدها می باشد و توسعه فعالیت در این حوزه ها در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در میان سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سرآمد فعالیت در حوزه های فرهنگی است به دلیل اینکه انجمن های نهج البلاغه، انجمن علمی محیط زیست و کانون کارآفرینی تنها در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب فعال هستند.

در ادامه مراسم معارفه مهر 97 دکتر محمد اورکی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان نوورود دانشگاه به بیان ویژگی های دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: دانشگاه پیام نور سی درصد کل دانشجویان کشور را در خود جای داده است و یکی از زیر نظام های اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است. دانشگاه پیام نور دومین دانشگاه آسیا و ششمین دانشگاه جهان در سیستم آموزش های باز و از راه دور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در میان دانشگاه های مستقر در شهر تهران، دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب از لحاظ جمعیت دانشجویی و تنوع رشته های تحصیلی در حوزه علوم انسانی دومین دانشگاه بعد از دانشگاه تهران است.
دکتر اورکی مرکز تهران جنوب را به عنوان یک برند و بزرگترین مرکز دانشگاهی در میان سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برشمرد و گفت: دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب امکانات و پتانسیل های خاص دارد، از جمله کتابخانه ای تجهیز شده در سه طبقه با حدود 60000 جلد کتاب و 112000 Ebook ، سایت های رایانه ای مجهز با 330 دستگاه رایانه جهت برگزاری کلاس های آموزشی حضوری و الکترونیکی، امتحانات آنلاین و انجام امور پژوهشی، آزمایشگاه های تخصصی در رشته های تربیت بدنی، جغرافیا و روانشناسی با دستگاه ها و تجهیزاتی مدرن و مجهز که باعث شده است برخی از آزمایشگاه های مرکز ما همچون آزمایشگاه نوروسایکولوژی نه تنها در میان سایر مراکز دانشگاه پیام نور که در میان دانشگاه های سطح کشور بی نظیر باشد.

وی در ادامه معرفی ظرفیت های دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب افزود: استقرار تنها کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست در دانشگاه پیام نور و دفتر اصلی چهار انجمن روانشناسی سلامت ایران، مطالعات سالمندی، عصب روانشناسی ایران و روانشناسی اجتماعی ایران که زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند در مرکز تهران جنوب از افتخارات ماست، فعالیت های علمی خوبی در حوزه های فوق انجام می شود که علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر به این دفاتر مراجعه نمایند.

دکتر اورکی از راه اندازی نخستین مرکز کارآفرینی خبر داد و گفت: نخستین مرکز کارآفرینی دانشگاه پیام نور با تمرکز در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی برای دانشجویان رشته های علوم انسانی در آینده ای نزدیک در مرکز تهران جنوب راه اندازی می شود.

وی با اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب یادآور شد: در شش ماهه نخست سال 97 دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب یازده مقام در جشنواره های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی و بالاترین پذیرش در آزمون های مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری را داشته اند.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در انتها خطاب به دانشجویان نوورود دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برای همه، همه وقت و همه جا سعی دارد زمینه ارتقاء علمی و دست یابی به مرزهای دانش آن گونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آمده است را فراهم کند. امیدواریم در دوره تحصیل در دانشگاه زمینه ارتقاء علمی، پژوهشی، رشد و گسترش و تعمیق فضایل اخلاقی و انسانی برای همه گان فراهم شود.

در انتها حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن اشاره به اهمیت تشکل های دانشجویی، به دانشجویان جدید گفت: شما دانشجویان جهت راه اندازی تشکل های دانشجویی پیش قدم شوید، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از حرکت شما و تشکل های دانشجویی حمایت می کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران اذعان داشت: ما وظیقه حمایت از همه تفکرات و گرایش های سیاسی را داریم و حامی راه اندازی تشکل ها و کانون های دانشجویی در حوزه های مختلف هستیم، فقط انتظار داریم که اخلاقیات، احترام و عقلانیت رعایت شود.

در انتهای مراسم معارفه مهر 97 دانشجویان نوورود دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب از برترین های دانشجویی مرکز در حوزه های مسابقات قرآنی، دانش و ورزش تقدیر و تجلیل شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت