توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

مختاری اظهار نمود؛

آبیاری صد درصد فضای سبز تهران با پساب

تهران رسانه | برای تأمین آبیاری فضای سبز تهران صد درصد از پساب استفاده می‌شود.

آبیاری صد درصد فضای سبز تهران با پساب

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: برای تأمین آبیاری فضای سبز تهران صد درصد از پساب استفاده می‌شود.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز در مراسم افتتاح بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان با بیان اینکه تحولی در نگرش به موضوعات شهری رخ داده است گفت: تأمین حجم قابل توجهی از آبیاری فضای سبز تأمین شده است.

وی ادامه داد: برای تأمین آبیاری فضای سبز تهران صد درصد از پساب استفاده می‌شود و برای جلوگیری از نشست زمین انجام این کار ضروری است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز با بیان اینکه در ظرف شش ماه تا پایان سال از ۴۵ میلیون متر مکعب از پساب استفاده می‌کنیم گفت: و بر همین اساس برداشت آب‌های زیرزمینی به شدت کاهش خواهد داشت.

مختاری با بیان اینکه کاشت چمن را صد درصد ممنوع کرده ایم گفت: صد درصد از گونه‌های گیاهی مقاوم به کم آبی استفاده شده و ۳۰۰ هزار درخت و درختچه در عرض یک ماه و بیش از صد هزار گونه گیاهی در مدت ۱۰ روز کاشته شده است.

وی اظهار کرد: ارتباطات خوبی با شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده تا به کمک آنها هزینه هارا کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز با اشاره به بوستان‌های مادر و کودک گفت: مشکلاتی برای بانوان وجود دارد و با ایجاد این بوستان‌ها بانوان بسیار راضی هستند و البته این به معنای جداسازی بانوان و آقایان نیست و بلکه قسمتی برای راحتی بانوان است.

مختاری با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی ملی که در اختیار ارگان‌ها بود با دستور مقام معظم رهبری بخشی از آنها به شهرداری تهران داده شد، گفت: برای آنها مناقصاتی انجام شده و از آذر ماه کاشت درختان انجام می‌شود و در روز درختکاری هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در ۱۱ نقطه شهر تهران ایجاد می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت