توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

در آبانماه برگزار میشود؛

برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تهران

فراخوان شرکت و حضور پایگاه های خبری در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال منتشر شد.

برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال 10 تا 14 آبان ماه 1397 در محل مصلای تهران برگزار می شود. این نمایشگاه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولید کنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارت آپها و کشورهای عضو سازمان اکو در مصلای تهران توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

بخش های اصلی نمایشگاه عبارتند از : 1-تلفن همراه 2-پایگاه‌های اینترنتی 3-محتوای دیجیتال 4-دانش دیجیتال 5-استارتاپها 6-بازی و هنرهای دیجیتال 7-کودک و فضای مجازی 8-بین الملل.

بخش پایگاه های اینترنتی نمایشگاه با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

حمید ضیایی پرور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در این زمینه اعلام کرد: با هماهنگی انجام شده میان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کلیه پایگاه های خبری و خبرگزارهای کشور که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و دارای مجوز فعالیت می باشند می توانند در بخش پایگاه های اینترنتی نمایشگاه رسانه های دیجیتال شرکت کنند.

به گفته ضیایی پرور، شرکت کنندگان در این بخش، منوط به داشتن پروانه و مجوز فعالیت از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، از تخفیف در ثبت نام غرفه برخوردار می شوند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال دهم تا 14 آبان ماه در مصلای تهران برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام در این نمایشگاه میتوانند به نشانی اینترنتی dmf.saramad.ir مراجعه نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت