توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

اسماعیلی خبر داد؛

پیش نویس ارشاد برای شبکه خانگی نهایی شد

تهران رسانه | جزئیات پیش نویس وزارت ارشاد برای شبکه خانگی که در مذاکره‌های طولانی با پیمان جبلی به سامان رسیده است به زودی اعلام می‌شود.

پیش نویس ارشاد برای شبکه خانگی نهایی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ وزیر فرهنگ که چندی پیش از یک پیش‌نویس برای مدیریت شبکه خانگی خبر داده بود بیان کرد که جزئیات این پیش نویس که در مذاکره‌های طولانی با پیمان جبلی به سامان رسیده است به زودی اعلام می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیش‌نویسی که پیش از این عنوان کرده بود در حوزه نظارت بر شبکه نمایش خانگی از طرف وزارت ارشاد ابلاغ و نهایی شده عنوان کرد: این بحث تقریباً انجام شده است و به نظرم روزهای آینده می‌توان درباره جزئیات آن صحبت کرد.

وی درباره اینکه چه مذاکره‌هایی با پیمان جبلی رئیس صداوسیما داشته است بیان کرد: با آقای جبلی مذاکرات طولانی داشتیم و این کار با همدلی انجام می‌شود، بنای ما بر این است که با همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله سازمان تبلیغات، حوزه هنری، صداوسیما، مجموعه وزارت فرهنگ که متولی اصلی حوزه حکمرانی فرهنگی در کشور است این کار را انجام دهیم.

اسماعیلی در ادامه گفت: این جمع بندی امروز یک جمع بندی قطعی در دولت است. حرکت موفق حرکتی است که دستگاه‌های فرهنگی هم‌افزا باشند، بنابراین ما دور از فضاهای هیاهو و جنجال و حاشیه تلاش کردیم این کار را به سامان برسانیم و ان‌شالله به نتیجه نهایی می‌رسد و طی یکی دو روز آینده می‌توانیم اطلاع رسانی کنیم.

وزیر فرهنگ که به تازگی به تماشای اپرای عاشورا نشسته است، درباره این اپرا هم بیان کرد: خدا را شکر در کل کشور هم زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم؛ مجموعه‌ای شبیه به تالار وحدت در ارومیه داریم، هفته پیش کرمان بودم مجموعه‌ای هم در آنجا در حال آماده سازی است. همچنین در مازندران هم مجموعه‌ای در حال شکل‌گیری و آماده سازی است.

وی اضافه کرد: با دوستان صحبت کردیم تا بنیاد رودکی این آثار را به شهرستان‌ها ببرد. این می‌تواند کار مهمی باشد. ایده‌های خوبی را با دوستان تهیه کننده و کارگردان عاشورا مطرح شد. این اپرا کاری بی نظیر است و امیدواریم بتوانیم چنین آثاری را گسترش دهیم و ظرفیت‌ها فعال شود. همچنین امیدواریم این آثار منحصر به تهران نشود و به شهرستان‌ها برود. این مراکزی که افتتاح شده است به عنوان ابنیه فرهنگی فاخر هستند و ظرفیت اجرای چنین کارهای کم نظیری دارند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت